Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور گفت: احتمال می دهم طی یکی دو هفته آینده پیک دیگری از شیوع کرونا را شاهد باشیم. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در پایان نشست کمیته علمی ویروس کرونا گفت: احتمال می دهم طی یکی دو هفته آینده پیک دیگری از شیوع کرونا را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کشورهای آمریکا، ایتالیا و اسپانیا طی هفته های هشتم به بعد شاهد افزایش بی سابقه مبتلایان بودیم، اظهار داشت: این روند در ترکیه در هفته چهارم رخ داد. یعنی ترکیه خیلی زودتر وارد مرحله اوج بیماری شده و از آن عبور کرده است. 

وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین آمار مبتلایان نیز اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 33 هزار و 70 تست گرفته شده و 4 هزار و 62 نفر مبتلای جدید شناسایی شده اند. همچنین 107 نفر از هموطنانمان را نیز از دست دادیم.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/97 نفر دیگر جان باختند

کوجا افزود: در مجموع تاکنون 443 هزار و 626 تست گرفته شده، 65 هزار و 111 نفر مبتلا تشخیص داده شده اند و 1403 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. می توانیم بگوییم که افزایش مبتلایان را خواهیم داشت اما سرعت ابتلا رو به کاهش است.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی

شهردای در استانداری کربلا اعلام کرد که در آغاز سال ۲۰۲۵ میلادی شاهد افتتاح فرودگاه بین المللی این شهر به ویژه پس از دستیابی به ضریب تکمیل پیشرفته خواهیم بود.

جاسم الخطابی، فرماندار کربلا به الصباح توضیح داد که کربلا شاهد یک حرکت بازسازی گسترده در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و خدماتی است، زیرا مقصد مذهبی مهمی برای میلیون‌ها نفر از کشور‌های مختلف جهان است. 

حرم امام حسین کار احداث فرودگاه مذکور را آغاز کرده است که امید است در اوایل سال آینده افتتاح شود.

 او اعلام کرد: این فرودگاه که توسط یک شرکت انگلیسی و طرح‌های فرانسوی با خصلت اسلامی و فرهنگی در حال اجراست، میدان هوایی، زمینی و باند خود را به اتمام رسانده است، همچنین به زودی ساخت چند سالن انتظار مسافر نیز به پایان می‌رسد.

الخطابی تصریح کرد: این فرودگاه نه تنها برای استانداری، بلکه در سطح کشور نیز از اهمیت راهبردی بالایی برخوردار است، به ویژه اینکه زیارت مذهبی فعال‌تر خواهد بود که بازتاب مثبتی بر واقعیت استانداری خواهد داشت. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه