Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به بخشش جریمه ۲۵۰ میلیاردی فعالان اقتصادی همدان گفت: این میزان بخشش جرائم در راستای کمک به تولید و رفع مشکلات اقتصادی این واحد‌ها برای تثبت اشتغال و رونق تولید اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: جرائم بدهی‌های هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان همدان به تامین اجتماعی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان هم مشمول بخشش و یا تقسیط قرار گفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بر اساس مصوبات ستاد تسهیل، دولت وسازمان امور مالیاتی کشور اینمبلغ  که شامل  جرائم و اقساط تقسیط شده در استان همدان انجام شده  است.

پورمجاهد با بیان اینکه استان همدان جز اولین ها در کشور در تشکیل گروه خبرگان بانکی با مجور رئیس کل بانک مرکزی است، گفت: ۵ نفر به عنوان خبرگان بانکی مصوبات را در استان مصوب خواهند کرد.

انتهای پیام/د.ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالان اقتصادی جرائم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد