Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد کرد که 950 نفر از پرسنل این نیرو به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که بخش عمده‌ای از مبتلایان مربوط به ناو هواپیمابر روزولت است.

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نیروی دریایی آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که 950 نفر از ملوانان نیروی دریایی آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام نیروی دریایی آمریکا، دومین نفر از مبتلایان به کرونا در ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» نیز در بیمارستان نیروی دریایی جزیره گوام به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

ناو هواپیمابر تئودور روزولت در حال حاضر به کانون شیوع ویروس کرونا در نیروی دریایی آمریکا تبدیل شده و بر اساس گزارش‌ها از 4 هزار و 800 نفر پرسنل این ناو دست کم 589 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

علاوه بر یک ملوان این ناو که در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد، سه ملوان دیگر نیز در بیمارستانی در جزیره گوام بستری هستند. در حال حاضر ناو روزولت در سواحل جزیره گوام در اقیانوس آرام پهلو گرفته است.

تا امروز (سه‌شنبه) 93 درصد از پرسنل ناو روزولت تست ابتلا به کرونا داده‌اند که نتیجه 3 هزار و 922 نفر منفی بوده است.

در حال حاضر 4 هزار و 24 نفر از پرسنل این ناو به ساحل جزیره گوام منتقل شده و در هتل‌ها و اتاق‌های مختلف در سرتاسر این جزیره دوره قرنطینه خود را سپری می‌کنند.

روز دوشنبه اولین مورد مرگ در میان مبتلایان به کرونا در بین پرسنل ناو روزولت ثبت شد. این ملوان 5 روز پیش در بیمارستان بستری شده بود اما وضعیت وی رو به وخامت رفت و سرانجام روز دوشنبه جان سپرد.

بر اساس اعلام نیروی دریایی آمریکا، 7 نفر از ملوانان کشتی USNS Mercy در لس‌آنجلس نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال سپری کردن دوره قرنطینه خود هستند.

نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام کسانی که در ارتباط با این 7 ملوان بودند تست کرونا داده که تست آنها به جز یکی از خدمه کشتی منفی بوده است.

در حال حاضر کشتی مرسی و کشتی کامفورت در نیویورک مستقر شده‌اند تا به روند درمان انبوه مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت کمک کنند.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در نیروی دریایی آمریکا در حالی است که این نیرو در تلاش است تا سلامتی و آمادگی این نیرو را حفظ کرده و آسیب‌های ویروس کرونا به نیروی دریایی را محدود کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در آمریکا ویروس کرونا مبتلا شده نیروی دریایی آمریکا کرونا مبتلا شده اند حال حاضر جزیره گوام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی