Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با بیان به اینکه همه باید در قطع زنجیره ویروس کرونا تلاش کنند، افزود: ما در این مجموعه از شرکت‌های دانش بنیان و افرادی که می‌توانند در قسمت توقف چرخه‌ انتقال ویروس کرونا کار کنند، حمایت میکنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر علی خطیبی با اشاره به رسالت مجموعه تحقیق و توسعه دانشمند، اظهار کرد: رسالت ما در این مجموعه خصوصاً در بحران ویروس کرونا این است که از شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه که کمک می‌کنند از این شرایط سخت عبور کنیم،حمایت میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید با اینکه موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از ایده‌های برتر حمایت می‌کند، گفت: ایده‌هایی خلاقانه که به جامعه ما کمک کند که علاوه بر فناوری، سیاستگذاری‌های درست در شرایط کرونا که بتوانیم طبعات اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا را کاهش دهیم، مشمول حمایت ما خواهد بود.

مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با اشاره به حمایت این موسسه تا تولید محصول طراحی شده و ایده‌های خلاقانه،تصریح کرد: می‌توانیم از شرکت‌ها، مجامع علمی و دانشگاهی، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و عموم افرادی که صاحب ایده و فناوری نوآورانه هستند، در زمینه تولید محصول و بعد حمایت از محصول ساخته و طراحی شده حمایت کنیم.

وی با بیان به دعوت از آحاد مردم به چالش حل مسئله ویروس کرونا، اظهار کرد: موسسه تحقیق و توسعه، از شرکت‌های دانش بنیان، مجموعه‌های تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری، اساتید دانشگاه‌ها، هسته‌های پژوهشی دعوت میکند تا به چالش حل مسئله ویروس کرونا بپیوندند و با ارائه‌ ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خود در سایت  www.candoportal.com  بارگذاری کنند تا بتوانیم قدمی در راستای حذف این ویروس در کشور و خارج از کشور برداریم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان کروناویروس شرکت های دانش بنیان تحقیق و توسعه دانشمند موسسه تحقیق و توسعه شرکت ها ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود