Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم گفت: جریاناتی که از بیرون مجلس شروع به گمانه زنی برای رئیس مجلس و هیئت رئیسه کردند اجازه دهند در زمان قانونی، براساس قانون و از طریق منتخبین مردم در داخل مجلس این انتصابات صورت گیرد.

شهباز حسن پور بیگلری، منتخب مردم سیرجان در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به گمانه زنی های برخی رسانه ها و جریانات سیاسی درخصوص گزینه ریاست مجلس و روسای کمیسیون ها گفت: دغدغه امروز مجلس ، رسانه ها ، جریانات سیاسی و نمایندگان راه یافته به مجلس یازدهم باید معیشت، اقتصاد، تورم لجام گسیخته، اشتغال و آینده جوانان باشد نه کرسی ریاست بر قوه مقننه و باید برنامه های خود را برای مجلس کارآمد ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رئیس مجلس آینده هر کسی که باشد باید در طراز انقلاب بوده و در پی حل مشکلات مردم و کشور باشد افزود: جریاناتی که از بیرون مجلس شروع به گمانه زنی برای رئیس مجلس و هیئت رئیسه کردند اجازه دهند در زمان قانونی، براساس قانون و از طریق منتخبین مردم در داخل مجلس این انتصابات صورت گیرد.

حسن پور بیگلری با بیان اینکه بیش از نیمی از نمایندگان راه یافته به مجلس یازدهم نسبت به دور قبل تغییر کردند خاطرنشان کرد: این بدان معنی است که مردم خواستار تحول هستند و از نمایندگان انتظار رفع مشکلاتشان را دارند نباید اجازه داد برخی از بیرون برای مجلس تصمیم بگیرند؛ چرا که انتخاب رئیس مجلس، هیئت رئیسه و روسای کمیسیون ها حق نمایندگان است که مستقل و آزاد به گزینه مناسب در طراز انقلاب رای دهند.

منتخب مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: رسانه ها برای شفاف سازی  و اطلاع رسانی به افکار عمومی رسالت دارند اما نباید فضای رسانه ای درگیر مسائلی شود که تصمیم گیری در خصوص آن از اختیارات نمایندگان است و نه هیچ رسانه و هیچ حزب سیاسی حق ورود به این مقوله را ندارد.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس یازدهم رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم