Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:06:38 GMT

رژه سلامت تیپ زرهی همدان در روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۷۳۲۶

رژه سلامت تیپ زرهی همدان در روز ارتش

امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: رژه سلامت تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در رشت برگزار شده و برنامه های جنبی در همدان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: خودروهای ضدعفونی سبک و سنگین تیپ شهید قهرمان صبح پنجشنبه برای انجام رژه سلامت در شهرهای شمالی حرکت می کنند و این آیین با حضور و بدرقه مسوولان صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان یادآوری کرد: یگان پدافند زیستی همدان به تازگی از ماموریت شمال بازگشته و پیشتر در ورودی استان گیلان مستقر شده و باتشکیل سه گروه مستقر در

شهرهای رودبار، منجیل، لوشان تمامی خودرو های ورودی به این استان را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

سرتیپ دوم شاکرمی اظهار داشت: تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان همزمان با روز ارتش در ورودی این پادگان ۲ چادر سلامت برپا کرده و تیم های بهداشت و درمان تیپ در این محل مستقر می شوند.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان، ارائه خدمات مشاوره ای، تب سنجی و معاینات اولیه توسط پزشکان و پزشکیاران حاضر در این محل از عابران و متقاضیان در چادرهای سلامت ارتش صورت می گیرد.

در تقویم ملی ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است و همه ساله در این روز یگان های منتخب نیروهای مسلح با حضور در آیین رژه توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش می گذارند.

بر اساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا روز گذشته/سه شنبه/ ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری تلاش نیروهای مسلح در مواجهه علیه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی بهداشت و سلامت ویروس کرونا همدان ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی بهداشت و سلامت شهید قهرمان روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است