Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:30:36 GMT

آغاز دوباره بارندگی درتهران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۷۷۱۷

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت هوای تهران را برای امروز و فردا صاف و گاهی ابری و بدون بارندگی اعلام کرد و گفت: بارندگی در تهران از عصر جمعه آغاز می‌شود. ناطقان: «فریبا گودرزی» امروز (چهارشنبه)  گفت: امروز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در مناطقی از جنوب، جنوب شرق و شرق کشور پیش بینی می شود.با این حال هوای تهران از جمعه عصر تا روز شنبه بارندگی خواهد داشت که تحت تاثیر موجب جدیدی است که روز جمعه از غرب وارد ایران می شود و عصر روز جمعه به استان تهران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: همچنین در مناطقی از شمال شرق و مرکز کشور و دامنه‌های البرز در استان‌های سمنان و تهران شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

به گفته گودرزی بارندگی امروز در جنوب بوشهر، جنوب شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان و جنوب کرمان شدت بیشتری دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار درباره آب‌گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها، بارش تگرگ و اختلال تردد در جاده‌ها ادامه داد:هموطنان از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

بر اساس اعلام گودرزی، امروز تنگه‌ هرمز و بخش‌های شرقی خلیج‌فارس مواج است.
منبع: ایرنا برچسب ها: تهران ، ناطقان ، بارندگی ، جمعه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تهران ناطقان بارندگی جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران


 به گزارش تابناک به نقل از موج، ابراهیم تاکامی اظهار داشت: شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در دوناعلیا نوشهر و تلوک قائم شهر به میزان ۱۶ میلیمتر گزارش شد.

وی ادامه داد: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد که امروز به تدریج از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و برای فردا افزایش دما در سطح استان داریم.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: روز دوشنبه هم هوا نسبتاً گرم است و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد و درارتفاعات رگبار‌های پراکنده را انتظار داریم.

وی افزود: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ضمن کاهش دما، بارش‌های پراکنده را در استان خواهیم داشت.

تاکامی بیان داشت: چهارشنبه شب و روز پنجشنبه بارندگی در استان گسترده می‌شود و در همه مناطق استان بارندگی پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: دریای خزر امروز مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

تاکامی افزود: دیروز گلوگاه و بندرامیرآباد با بیشینه دمای ۲۷ درجه گرم‌ترین و دلیر صبح امروز با ۶ درجه بالای صفر سردترین نقطه استان بودند.

دیگر خبرها

  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و ١٢ استان
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران