Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@16:03:11 GMT

بدون دغدغه از قنادي ها خريد کنيد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۸۰۸۰

بدون دغدغه از قنادي ها خريد کنيد

خبرگزاری آریا- رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران گفت: مردم می‌توانند از همه قنادی‌ های دارای مجوز بهداشتی این اتحادیه از 30 فروردین ماه سال جاری با خیال راحت خرید کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «علی بهرمند» با بیان اینکه در اجرای سیاست ‌های کلی وزارت بهداشت واحدهای صنفی قنادی در تهران می‌توانند با رعایت تمهیدات بهداشتی از 30 فروردین فعالیت خود را از سر گیرند، افزود: آغاز فعالیت همه مشاغل از این تاریخ منوط به ثبت نام در درگاه اینترنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: همکاران با ثبت نام در درگاه اینترنتی، اخذ کد مجاز و رعایت همه پروتکل‌ های بهداشتی می‌توانند ادامه کار دهند.
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران گفت: استفاده از دستکش یکبار مصرف، ماسک، کلاه و مواد ضدعفونی کننده در داخل مغازه‌ها برای فعالان این صنف ضروری است و بازرسان اتحادیه هم بر این موضوع به صورت جدی نظارت می‌ کنند و همینطور مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف موارد را به اتحادیه یا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اطلاع دهند.
وی در ادامه افزود: مردم با خیال راحت و بدون دغدغه از واحدهای دارای مجوز بهداشتی خرید کنند.
بهرمند اظهارداشت: واحدهای صنفی باید مفاد پروتکل های بهداشتی را نکته به نکته اجرا کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی ادامه داد: بازرسی از واحدهای قنادی هم از سوی اتحادیه صنف قنادان و هم از طرف ستاد کرونا صورت می گیردو بطور حتم پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت باید عمل شود.
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران یادآورشد: اگر هر قنادی برگه ثبت نام در سایت سلامت وزارت بهداشت را در دید مشتریان نگذارند تخلف محسوب و از سوی بازرسان پلمپ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دغدغه قنادی اتحادیه صنف قنادان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان