Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:18:38 GMT

رتبه جهانی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۸۴۷۳

رتبه جهانی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا یافت

بر اساس آخرین ویرایش پایگاه طلایه داران علم کلاریویت آنالاتیکس(ESI)، دانشگاه آزاد اسلامی با دو پله ارتقا در جایگاه ۹۹ جهان در تولیدات علمی قرار گرفت. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری، معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی با اعلام این خبر، گفت: طبق آخرین ویرایش پایگاه طلایه داران علم کلاریویت آنالاتیکسEssential Science Indicators (ESI) که در اواخر اسفندماه 98 منتشر شد، دانشگاه آزاد اسلامی با دو پله ارتقا در جایگاه 99 جهان در تولیدات علمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در فضای مجازیانعقاد توافق نامه دانشگاه آزاد با صنایع وابسته به وزارت دفاع درباره ساخت قطعات

 

نگاهداری افزود: رتبه دانشگاه در آخرین گزارش در دی ماه 1398، 101 گزارش شده بود که در آخرین بروزرسانی آن پایگاه به تاریخ 22 اسفند سال 98 (12 مارس سال 2020) با 2 پله صعود به جایگاه 99 رسیده است.

همچنین میزان استناد به ازای هر مقاله نیز از 8.39 به 8.65 افزایش یافته که نشان دهنده رشد کیفی دانشگاه است.

انتهای پیام/

 

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است