Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@22:02:40 GMT

(ویدئو) استفاده از ارواح برای در خانه‌ نگه داشتن مردم!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۸۸۹۰

دهکده‌ای در اندونزی راهی جدید را برای در خانه نگه داشتن مردم و اعمال رعایت فاصله در اجتماع به کار بسته و گروهی از ارواح را در منطقه برای ترساندن ساکنین به کار گرفته است.

به گزارش فرارو، گروهی از جوانان در دهکده کپوح در جزیره جاوا، ظاهرا با اداره پلیس محل هماهنگ کرده‌اند تا تیمی از داوطلبان آنها لباس افسانه‌ای پوچانگ به تن کنند که در افسانه‌های محلی نماد ارواح در برزخ درگذشتگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچانگ همچنین به عنوان ارواح کفن‌پوش شناخته می‌شود و معمولا ترسیم گر روحی است که از سر و گردن تا زیر پا در کفن سفید پوشیده شده است.

 این تیم امیدوار است با استفاده از خرافات مردم را بترساند و آنها را در خانه نگه دارد چرا که ویروس کرونا به شیوع سریع خود در سراسر این مجمع‌ الجزایر جنوب شرق آسیا ادامه می‌دهد.

وزیر بهداشت اندونزی اعلام کرد تاکنون 4839 نفر در سراسر کشور به این ویروس مبتلا شده و 459 نفر جان باخته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: اندونزی ارواح کروناویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای شهید بابایی قزوین نیز با برگزاری تجمعی ضمن همبستگی با مردم غزه، از دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول