Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، "منصوره کریم زاده " عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و رییس انجمن مطالعات کودکان پیش از دبستان ایران درباره این پویش گفت: این پویش برای ارج نهادن به خدمات ارزشمند پزشکان، پرستاران و کادر سلامت کشور و همراهی و همدلی با خانواده ها به ویژه کودکان این عزیزان از روز سه شنبه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پویش «خانواده های چشم به راه، ایران قدردان» با هدف حمایت روانی و اجتماعی از کودکان این عزیزان، کاهش دلتنگی و تقویت احساس افتخار نسبت به والدین خود برگزار می شود و با توجه به اصول و اهداف این پویش بشردوستانه، از ظرفیت حوزه های داوطلبی و مشارکت های مردمی همچون جمعیت هلال احمر بهره گرفته شده است.

کریم زاده با اشاره به حمایت و نظارت وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر بر اجرای این پویش که تا پنجم اردیبهشت ماه سالجاری ادامه دارد، ادامه داد: در این پویش فعالیت های مختلفی شکل گرفته که شامل برنامه های جمعی برای کادر درمانی مراکز و بیمارستان ها تا برنامه های انفرادی برای اعضای کادر درمانی (مانند ارسال هدایا) با نظارت وزارت بهداشت است که در راستای تقدیر از خدمات اعضای کادر درمانی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی کرونا دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، از امروز در بیمارستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

او افزود: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اربابی اظهار کرد: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی