Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:17:14 GMT

پرو در ماه مه از خواب اقتصادی برمی‌خیزد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۹۳۴۷

پرو در ماه مه از خواب اقتصادی برمی‌خیزد

رییس جمهور پرو اظهار کرد، این کشور امیدوار است که در ماه مه به تدریج از خواب اقتصادی که برای مقابله با گسترش کرونا صورت گرفته، برخیزد و تا سال ۲۰۲۱ "کم و بیش" به سطح معمول فعالیت‌های سازنده خود بازگردد.

به گزارش ایسنا، مارتین ویسکارا، رییس جمهور پرو در کنفرانسی خبری گفت، محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با گسترش کرونا انتخابات ریاست جمهوری این کشور را که قرار است آوریل ۲۰۲۱ برگزار شود، به تاخیر نخواهد انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با این حال درباره زمان برگزاری انتخابات مقدماتی که قرار بود اواخر سال جاری میلادی برگزار شود، ابراز تردید کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این رییس جمهور افزود: ما در ماه مه بازگشایی را آغاز خواهیم کرد اما به صورت تدریجی و به آرامی این کار را خواهیم کرد تا موج تازه‌ای از این بیماری ایجاد نشود.
وی در ادامه گفت، اقداماتی که برای از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی صورت می‌گیرند، بر ساخت و سازهای مولد، صنایع کشاورزی، ماهیگیری و صادرات بخش کشاورزی متمرکز خواهند بود که پیش بینی می‌شود با رعایت پروتکل‌های امنیت بهداشتی فعالیت کنند.
به گفته این رییس جمهور، کسب و کارهایی که با تجمع گسترده همراه هستند، مانند رستوران‌ها، سینماها یا تئاترها باید زمان بیشتری منتظر بازگشت به فعالیت خود باشند اما کارکنانی که فعلا بیکار شده‌اند، می‌توانند از یارانه دولتی استفاده کنند.
ویسکارا اظهار کرد، محدودیت‌های کرونا انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی سال آینده میلادی در پرو را به تاخیر نخواهد انداخت.
او در این باره گفت: انتخابات سراسری باید آوریل ۲۰۲۱ برگزار شود زیرا مشکلات فعلی تا آن زمان حل خواهند شد. من در این انتخابات نامزد نخواهم شد اما برگزاری آن را سرپرستی خواهم کرد تا به طور سالم برگزار شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان رییس جمهور برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت