Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رهبر کره شمالی تنها فردی است که ترامپ را خوار و ذلیل کرد به طوری که وی را از دورترین نقطه غرب به دورترین منطقه شرق کشاند تا دو نشست با وی برگزار کند بی آنکه امتیازی بدهد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روزنامه اینترنتی رای الیوم، کیم جون اون تنها فردی است که ترامپ را خوار و ذلیل کرد به طوری که وی را از دورترین نقطه غرب به دورترین منطقه شرق کشاند تا دو نشست با وی برگزار کند بی آنکه امتیازی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه رای الیوم که در لندن به روز می‌شود در سرمقاله امروز خود نوشت: کیم جون اون رهبر کره شمالی این روز‌ها در بهترین روز‌های عمرش به سر می‌برد در حالیکه دشمنش ترامپ که از چند سال قبل تهدید کرده بود وی را ساقط خواهد کرد، بدترین روز‌های عمرش را می‌گذراند. بیست و سه هزار نفر در آمریکا در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، فرمانداران ایالت‌ها از تن دادن به دستورات وی سرپیچی می‌کنند و تیرگی اوضاع اقتصادی سبب نابودی وی شده و گریزی از آن ندارد.
رهبر کره شمالی یک سوم اعضای کمیته امور حکومت را تغییر داد و نشست پارلمان را برگزار کرد بی آنکه حتی یک نماینده پارلمان ماسک بزند در حالیکه کرونا چند ماه قبل در چین و همسایه جنوبی اش شیوع یافته است و تاکنون حتی یک مورد ابتلا به کرونا در کشورش مشاهده نشده است با اینکه با محاصره و تحریم‌های کشنده آمریکا روبروست.
دست رهبر کره شمالی خالی نیست. وی اقدامات غافلگیر کننده اتخاذ می‌کند و آخرین بار دو روز قبل بود که مانوری نظامی با بکارگیری از موشک‌های کروز کوتاه برد در دریای ژاپن برگزار کرد. این موشک‌ها ضد کشتی طراحی شده است.
نکته جدید این است که این موشک‌ها قابلیت رهگیری ندارد و دو هفته پس از برگزاری مانور دریایی آمریکا با استفاده از کشتی‌ها و ناو هواپیما برش در منطقه برگزار شد. رهبر کره می‌خواهد به آمریکائی‌ها بگوید بفرمائید ما آماده ایم و از مانور‌های شما واهمه‌ای نداریم.
کیم تنها رهبری است که ترامپ را خوار و ذلیل کرده و او را از دورترین نقطه غرب به دورترین نقطه شرق کشاند تا دو نشست یکی در سنگاپور و دیگری را در هانوی برگزار کند بی آنکه ترامپ بتواند به یک امتیاز دست یابد.
کیم جون اون همچنان کارش را به جلو می‌برد و آزمایش‌های موشکی را در ابعاد و حجم مختلف انجام می‌دهد در حالیکه ترامپ زخم هایش را التیام می‌بخشد و بدترین روز‌های زندگی اش را می‌گذراند. حال این پرسش را از ترامپ می‌کنیم چه کسی رهبر واقعی است تو یا کسی که در برابر تحریم‌های آمریکا و همچنین کرونا شکست نمی‌خورد؟

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کیم جون ترامپ ترامپ را خوار و ذلیل رهبر کره شمالی دورترین نقطه کیم جون اون بی آنکه روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد، اما آزمون نداد!