Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از مقامات امنیت اتمی چین امروز (چهارشنبه) تاکید کرد، شیوع ویروس کرونا هیچ تاثیری بر پیشرفت ساخت نیروگاه اتمی در چین در کوتاه مدت نخواهد گذاشت و راکتورهایی که هم اکنون در حال کار هستند تحت تاثیر این ویروس قرار نگرفته‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز، تانگ بو، مدیر بخش بازرسی امنیت اتمی در وزارت اکولوژی و محیط زیست چین به خبرنگاران گفت: ساخت و ساز در تمامی 15 واحد راکتور ناتمام از سر گرفته شده و هیچ‌یک از نیروگاه‌هایی که در حال کار بودند، در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت‌شان متوقف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چین ابتدا قصد داشت تا پایان سال جاری میلادی کل ظرفیت اتمی‌ را به بالای 58 گیگاوات برساند و 30 گیگاوات دیگر در دست احداث دارد اما به خاطر تاخیر قبلی در پروژه و توقف در مصوبات جدید به این اهداف خود نخواهد رسید.
چین ابتدا قرار بود در سال جاری میلادی دست‌کم شش پروژه اتمی جدید را تایید کند. تا پایان سال گذشته چین به طور کلی 47 نیروگاه در حال فعالیت با ظرفیت 48.75 گیگابایت داشت.
جیانگ گوآنگ، مدیر بخش امنیت تشعشعات وزارت اکولوژی و محیط زیست چین در همین نشست گفت: چین به طور فعال به دنبال مکان‌های جدید برای ساخت تصفیه خانه‌های زباله هسته‌ای است و همچنین ظرفیت سه تاسیسات موجودش را توسعه می‌دهد.
وی افزود: چین ظرفیت تصفیه 76 هزار و 800 مترمکعب زباله هسته‌ای در یک سال را دارد به طوری که حدود 45 هزار متر مکعب آن می‌تواند مجددا مورد استفاده قرار گیرند اما برای آنکه راکتور جدید آماده کار شود، باید تاسیسات بیشتری ساخته شود.
مقامات چین همچنین 9 مکان بالقوه را برای یک برنامه تصفیه خانه زباله هسته‌ای زیرزمینی انتخاب کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا نیروگاه فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد

آنتونی می‌گوید که از فشارها به عنوان انگیزه‌ای برای سختکوشی بیشتر استفاده می‌کند. 

آنتونی با وجود گذراندن دومین فصل کم فروغ در منچستریونایتد، اصرار دارد که قیمت ۸۶ میلیون پوندی (۱۰۸ میلیون یورویی) او مشکلی ایجاد نکرده است.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، این وینگر برزیلی با رقمی هنگفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲ از آژاکس به خدمت گرفته شد. با این حال، یونایتد بهره زیادی از سرمایه‌گذاری خود ندیده است، زیرا آنتونی در اولین فصل حضور خود با مشکلاتی برای وفق دادن خود رو به رو بود و در این فصل اوضاع حتی بدتر هم شد. این بازیکن ۲۴ ساله به فاصله چهار بازی تا پایان فصل، در دیدار روز شنبه مقابل برنلی به اولین گل خود در این فصل از لیگ برتر دست یافت و تنها یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است. 

با این حال، آنتونی اصرار دارد که رقم هنگفت آن انتقال، در دوران حضورش در اولدترافورد روی او سنگینی نکرده است. او به نشریه اتلتیک گفت:

این (رقم انتقال) واقعاً روی من تأثیری نمی‌گذارد، چون من ارزش خودم را می‌دانم. پول، پول است و بدیهی است که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند، اما اگر عملکرد همه (اعضای تیم) و خودم در اوج بود، دیگر کسی حرفی نمی‌زد. این فقط عاملی برای سختکوشی بیشتر است، با علم به این‌که می‌توانم بهتر شوم، ارزش خودم را می‌دانم و آن را نشان خواهم داد. منتقدان همیشه هستند و این چیزی است که باعث می‌شود سخت‌تر کار کنم و اول از همه به خودم ثابت کنم. من به سخت کار کردن ادامه خواهم داد و همه توانم را برای جمع می‌گذارم زیرا مهم‌ترین چیز، داشتن ذهنیت خوب و تمرکز است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه