Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:17:32 GMT

خرید خانه در منطقه جردن چقدر خرج دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۰۴۵۳

خرید خانه در منطقه جردن چقدر خرج دارد؟

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،لیست آپارتمان های مسکونی در محله  جردن ، منطقه ۳ تهران  به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به قیمت مسکن را در صفحه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت روز فروش مسکن  آدرس  متراژ عمر ساختمان(سال)
قیمت فروش (تومان) محله جردن ، خیابان بابک مرکزی   64 4 2.240.000.000 محله جردن ، خیابان عاطفی شرقی   115 12 3.200.000.000 محله جردن ،خیابان کیش     134 11 3.484.000.000 محله جردن ، خیابان یزدان پناه  160 23 4.000.000.000 محله جردن ،خیابان قبادیان غربی   157 13 4.000.000.000 محله جردن   ،خیابان پیروزی شرقی  120 3 4.200.000.000 محله جردن ، خیابان آفریقا 118 1 4.484.000.000

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت روز مسکن 000 000 محله جردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های ۱۹ گانه استان آذربایجان شرقی است، بخشی از جنگل‌های ارسباران با گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری نایاب که در سازمان یونسکو به ثبت رسیده در بخش هوراند اهر واقع شده است. این منطقه یکی از جاذبه‌های دیدنی استان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر رونقی خاص به گردشگری منطقه داده است.  با این وجود در این شهر زیبا و تاریخی هتل یا مسافرخانه ای دیده نمی شود. 

 

متن شهروند خبرنگار ما:

 

با سلام و خسته نباشید به خدمت شما و عزیزان گرامی؛ اهر شهری است زیبا و توریستی است اما به علت نبود مسافرخانه در شهر اهر ارسباران ( قره داغ ) مسافران سرگردان می‌شوند، این شهر باید چند تا مسافر خانه یا هتل داشته باشد.
با تشکر از صفحه شهروند خبرنگار و مسئولین محترم.

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی