Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر شیعیان بحرین با هشدار برای آزادی زندانیان، اعلام کرد که اگر کرونا در زندان‌های این کشور شیوع پیدا کند، پشیمانی آل‌خلیفه سودی نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرآة البحرین، آیت‌الله «عیسی قاسم» با اشاره به مسئولیت دولت تأکید کرد که با شیوع ویروس کرونا کوتاهی کردن در آزادی زندانیان بحرین جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بیانیه‌ای با اشاره به درخواست‌های مکرر برای آزادی زندانیان با توجه به افزایش ابتلا به کرونا در بحرین تأکید کرد: «به دنبال شیوع ویروس کرونا در میان کارگران هیچ عذری پذیرفته نیست و این هشداری آشکار درباره شیوع این ویروس در میان زندانیان است و فردا پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت».

آیت‌الله قاسم همچنین با تأکید بر حفظ سلامت و جان مردم و جان زندانیان، افزود که مسئولیت دولت در برابر خداوند عزوجل، جامعه و وجدان انسانی، اجازه کوتاهی در آزادی زندانیان را نمی‌دهد.

پیش‌تر ائتلافی بین‌المللی مرکب از 19 گروه حقوقی از مقامات بحرین خواست، مدافعان حقوق بشر و فعالان معارض را که صرفاً به دلیل مطالبه حقوق خود در آزادی بیان و برگزاری تجمع‌های اعتراضی مسالمت‌آمیز زندانی‌شده‌اند در شرایط همه‌گیری جهانی کرونا آزاد کنند.

این ائتلاف در بیانیه‌ای مشترک که پایگاه دیدبان حقوق بشر آن را منتشر کرد، آورده است: «بحرین هزار و 486 زندانی را آزاد کرد که ۹۰۱ نفر آن‌ها از عفو پادشاهی به دلایل انسانی برخوردار شدند و ۵۸۵ نفر هم به مجازات‌هایی غیر از زندان محکوم شدند این گامی مثبت است، اما آزادی زندانیان هنوز شامل حال رهبران جریان‌های معارض و فعالان و مدافعان حقوق بشر نشده است».

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: بحرین کرونا شیخ عیسی قاسم آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، زلفی گل در سفر به یاسوج افزود: در دانشگا‌های آمریکا و فرانسه به خاطر ابراز عقیده دانشجویان، آنها را سرکوب می‌کنند.
 وی با بیان اینکه ما باید به دانشجویان دانشگاه‌های خود افتخار کنیم اضافه کرد: امروز در سراسر دنیا، دانشجویان نسبت به نسل کشی و کشتن غیر نظامیان در غزه حساسیت ویژه‌ای به خرج دادند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد