Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: رژه سلامت تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در همدان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای ضدعفونی سبک و سنگین تیپ شهید قهرمان صبح پنجشنبه برای انجام رژه سلامت در شهرهای شمالی حرکت می کنند و این آیین با حضور و بدرقه مسوولان صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان اضافه کرد: یگان پدافند زیستی همدان به تازگی از ماموریت شمال بازگشته و پیشتر در ورودی استان گیلان مستقر شده و باتشکیل سه گروه مستقر در شهرهای رودبار، منجیل، لوشان تمامی خودرو های ورودی به این استان را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

سرتیپ دوم شاکرمی اظهار داشت: تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان همزمان با روز ارتش در ورودی این پادگان ۲ چادر سلامت برپا کرده و تیم های بهداشت و درمان تیپ در این محل مستقر می شوند.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان، ارائه خدمات مشاوره ای، تب سنجی و معاینات اولیه توسط پزشکان و پزشکیاران حاضر در این محل از عابران و متقاضیان در چادرهای سلامت ارتش صورت می گیرد.

لازم به یادآوری است، بنابر فرمان امام خمینی(ره) روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است و همه ساله در این روز یگان های منتخب نیروهای مسلح با حضور در آیین رژه توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش می گذارند.

46

کد خبر 1377158

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان شهید قهرمان روز ارتش تیپ ۳۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه