Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق براتی ضمن بازدید از بیمارستان۳۲ تختخوابی ارتش تربت جام، بیمارستان مهر ماندگار و مرکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی‌ و سایر مراکز نقاهتگاهی این شهرستان‌ ها گفت: ارائه تمامی خدمات در مراکز نقاهتگاهی به بیمارانی که از بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند و یا افرادی که علائم کرونا دارند، رایگان است و مشمول بیمه همگانی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بیمارانی که دوره درمان‌شان در بیمارستان به پایان می‌رسد، اما شرایط قرنطینه خانگی را ندارند و یا بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند، در نقاهتگاه نگهداری می‌شوند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ابراز کرد: از ابتدای شروع شیوع کرونا، ایجاد نقاهتگاه از جمله برنامه های مهمی بود که مد نظر ستاد کرونای استان قرار داشت.

براتی افزود: هدف از نگهداری بیماران در نقاهتگاهها جدا سازی و اطمینان از سلامتی آنها تا زمانی است که احتمال انتقال بیماری از آنها به فرد دیگر به صفر رسد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در این مدتی که برای تجهیز اقامتگاه‌ها اعلام شده است اقدامات خوبی در سطح شهرستان ها افتاده و امکانات لازم و کامل با همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان ها بزودی در این مراکز نقاهتگاهی  آماده خواهند شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: تاکنون وسایلی مانند پوشاک، تخت و وسایل مورد نیاز نقاهتگاه تامین شده و قرار است که تجهیزات پزشکی نیز با کمک علوم پزشکی و خیرین فراهم شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی تربت جام خراسان رضوی مد معاون مراکز نقاهتگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬