Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@05:27:36 GMT

کشف جسد سوخته مرد جوان در خودروی پراید +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۲۱۹۹

کشف جسد سوخته مرد جوان در خودروی پراید +تصاویر

ساعت ۴:۴۵ بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران پس از دریافت خبر آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری، بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۳۷ به همراه تیم نجات دو را به محل حادثه در شهرک مسعودیه، خیابان شهید قدیانی، کوچه موسویان اعزام کرد.

حمیدرضا حسین ریکا؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید که شب گذشته در کوچه پارک شده بود، به دلیل نامعلومی آتش گرفته و دقایقی بعد کاملاً شعله‌ور شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تا رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، همسایگان با استفاده از آب موجود در منازل خود مشغول خاموش کردن آتش‌سوزی شدند که تا حد زیادی نیز موفق به خاموش کردن آتش‌سوزی این خودرو شده بودند.

این فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل حادثه بلافاصله با استفاده از چند دستگاه خاموش‌کننده، آتش باقی‌مانده در این خودرو را نیز خاموش کرده و در ادامه نیز با توجه به اعلام همسایگان مبنی بر وجود یک نفر داخل این وسیله‌نقلیه، مشغول بررسی خودرو شدند.

ریکا خاطرنشان کرد: پس از تخلیه کامل دود از داخل خودروی سواری، مشخص شد شخص مجهول‌الهویه‌ای با میانگین سنی بین ۲۰ تا ۲۵ سال در قسمت صندلی عقب خودرو به طرز دلخراشی کاملاً سوخته بود که پس از انجام معاینات لازم توسط عوامل اورژانس متأسفانه مرگ وی توسط تأیید شد.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان تا رسیدن عوامل انتظامی در محل حادثه، به ایمن کردن کامل محل آتش‌سوزی پرداختند که پس از حضور عوامل کلانتری مسعودیه در محل، پیکر سوخته این مرد جوان در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

به گفته این فرمانده آتش‌نشانی، جسد این مرد به منظور بررسی علت مرگ و نیز شناسایی هویت بلافاصله توسط عوامل انتظامی به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ دلایل وقوع آتش‌سوزی در این خودروی سواری توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در دست بررسی است.

           

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جسد کشف جسد آتش سوزی خودرو حریق حادثه آتش نشانی پارسی خبر خودروی سواری آتش نشانان آتش نشانی محل حادثه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید چپ کرد (+ عکس)

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد