Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:00:18 GMT

مشکل گل آلوده بودن آب مناطقی از مشهد برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۲۲۲۴

مشکل گل آلوده بودن آب مناطقی از مشهد برطرف شد

عباس اسحاقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص گل آلود بودن آب در برخی از مناطق این شهر افزود: آب برخی از مناطق مشهد نظیر بلوار توس ۶۷ و نجف از چشمه اندرخ تامین می‌شود که در پی بارندگی‌ها و وقوع سیلاب شب گذشته خط انتقال آب در این منطقه دچار اتفاق شد و این امر منجر به گل‌آلود شدن آب برخی از این مناطق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نیروهای مرکز امداد ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب مشهد این حادثه را رفع و مشکل ساکنان این مناطق را حل کردند.
۱۰۰ درصد جمعیت سه و نیم میلیون نفری مشهد زیرپوشش شبکه آب رسانی و ۷۰ درصد زیر پوشش خدمات شبکه جمع آوری فاضلاب هستند.

برچسب‌ها مشهد آب و فاضلاب سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آب و فاضلاب سیل مشهد آب و فاضلاب سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید