Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن شروع عملیات آواربرداری و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده، نسبت به اعطای تسهیلات بازسازی از محل منابع در اختیار اقدام می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، احمد یزدان پناه در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و بحران خراسان‌ رضوی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن شروع عملیات آواربرداری و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده و اجرای طرح‌های هادی روستایی، نسبت به اعطای تسهیلات بازسازی از محل منابع در اختیار اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان‌رضوی از زحمات دست اندرکاران و عوامل اجرایی و نیروهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌های دولتی، عمومی، نظامی، مردمی که از لحظات ابتدایی بارش‌ها نسبت به ارائه خدمات و کمک رسانی به مردم منطقه اقدام کردند، هم قدردانی کرد. وی همچنین از مدیران خواست تا گزارش اقدامات صورت گرفته را به صورت شفاف و صریح به مردم و افکار عمومی ارائه کنند. در این جلسه دستگاه‌های اجرایی ملزم شدند در اسرع وقت نسبت به ساماندهی روستاهای آسیب دیده به ویژه در شهرستان داورزن اقدام و عملیات امدادرسانی، اسکان اضطراری و موقت، آواربرداری و شروع عملیات اجرایی را به بهترین وجه ممکن انجام دهند. همچنین مقرر شد مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی به همراه تعدادی از مدیران کل استانی ظرف ۲۴ ساعت آینده نسبت به انجام بازدید از مناطق سیل‌زده اقدام و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات آسیب دیدگان تدابیر و اقدامات اجرایی را اتخاذ کنند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی نیز در جلسه ضمن تأکید بر هم افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف در راستای خدمت رسانی سریع و مؤثر در حوادث ایجاد شده، گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در استان و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه را ارائه کرد و خواستار مستندسازی آموخته‌های این حوادث در مواجهه با بحران‌های آتی شد. به گفته حجت‌علی شایانفر، طی فروردین ماه سال جاری تاکنون ۱۲۵ میلیمتر بارندگی در استان داشته ایم که این میزان نسبت به دوره آماری ۴ برابر افزایش داشته است. منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیلاب خراسان رضوی استانداری خراسان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت