Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت ، رئیس جمهور در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تداوم توفیق در مدیریت و کنترل ویروس کرونا را منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی دانست.

اصلاح تصویب نامه موضوع خرید تضمینی گندم در سال ۱۳۹۹

هیئت وزیران با توجه به تثبیت قیمت فروش گندم بابت مصارف نانوایی‌های آزادپز در سال ۱۳۹۹ ضمن اصلاح مصوبه خرید تضمینی گندم، قیمت فروش گندم از سوی شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران برای مصارف نانوایی‌های آزادپز را با نرخ یارانه ای تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس، قیمت فروش گندم از سوی شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران بابت مصارف صنف و صنعت به ازای هر کیلوگرم ۲۷ هزار ریال بوده و خرید مستقیم گندم کشاورزان از سوی بخش خصوصی بابت تامین نیازهای صنف و صنعت منوط به ثبت آن در سامانه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران مجاز می‌باشد.

همچنین به موجب این اصلاحیه، قیمت فروش گندم بابت نان آزادپز عیناً مطابق قیمت سال ۱۳۹۸ خواهد بود.

 اجرای تصویب نامه اختصاص تسهیلات بانکی به شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سال ۱۳۹۹

دولت ضمن اصلاح مصوبه اختصاص تسهیلات بانکی به شرکت پشتیبانی امور دام کشور، اعتبار مصوبه مذکور را تا پایان سال ۱۳۹۹ تعیین کرد.

بر این اساس، مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای سال ۱۳۹۹ بابت اجرای سیاست های تنظیم بازار و قیمت تضمینی از سوی بانک مرکزی در اختیار شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور قرار می گیرد.

 حمایت از اماکن و فضاهای فرهنگی، هنری و ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در دوره تعطیلی کرونا

 با توجه به تعطیلی اماکن و فضاهای فرهنگی، هنری و ورزشی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا،

وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان مجازند نسبت به استمهال یا بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن واگذارشده به بخش خصوصی در طول دوره تعطیلی فوق الذکر یا افزایش دوره بهره برداری حسب شرایط و چهارچوب واگذاری اقدام نمایند.

تصویب موادی از ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور

هیئت وزیران در جلسه امروز همچنین موادی از ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور را به تصویب رساند و ادامه بررسی آن را به جلسات آتی دولت موکول کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران هیئت دولت حسن روحانی قیمت فروش گندم سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان

علی موسی خانی گفت: امسال محصول کلزا در استان هرکیلوگرم ۳۵ هزار تومان، تضمینی خریداری می‌شود.

موسی خانی ادامه داد: چهار کارخانه روغن کشی در سطح استان متولی خرید دانه روغنی کلزا و تعاون روستایی گلستان نیز مباشر خرید آن است.

وی افزود: امسال در ۴۸ هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان گلستان کلزا کشت شده است.

موسی خانی خاطرنشان کرد: پارسال ۲۷ هزار تُن کلزا در استان برداشت شده بود و امسال پیش بینی می‌شود تا ۱۲۰ هزار تن محصول برداشت شود.

وی توصیه کرد: کشاورزان در برداشت عجله نکنند چرا که هنگام برداشت، رطوبت استاندارد کلزا باید حدود ۱۰ درصد و مواد خارجی آن ۲ درصد باشد.

کلزا محصولی است که از دانه آن روغنی مفید و گیاهی به دست می‌آید و از کنجاله آن برای خوراک دام استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان