Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تهیه ۳۴ هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۶۷ هزار ماسک جهت توزیع بین بیماران خاص استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش گسترده مواسات بیان کرد: ویروس کرونا با شیوع اپیدمی همه گیر، پیامد های منفی بسیاری را به همراه داشته است که یکی از این پیامد ها، لطمه به معیشت خانواده های کم برخوردار و کم درآمد است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی جمعیت هلال احمر گیلان در راستای تهیه سبد های معیشتی برای افراد کم برخوردار استان

ولی پور با اشاره به تبعات منفی کرونا در جامعه اظهار کرد: رکود شدید اقتصادی، بسته شدن بازار، تعطیلی کسب و کار و فعالیت های روزانه مردم، جمعیت هلال احمر را بر آن داشت تا در ارتباط با معیشت مردم همانند گذشته، جدای فعالیت ها و اقداماتی را که در عرصه درمان و سلامت انجام داده است، انجام دهد.

نحوه واریز کمک های مردمی از طریق کد دستوری #۱۳*۱۱۲* و شماره حساب خیرین جمعیت هلال احمر گیلان جهت تهیه بسته های معیشتی ویژه اقشار ضعیف جامعه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به تهیه اقلام معیشتی توسط جمعیت هلال احمر گیلان اذعان داشت: تعدادی از خانواده ها و هم استانی هایمان تحت هیچ نهاد حمایتی نبوده و بر همین اساس جمعیت هلال احمر استان گیلان با ایجاد کد دستوری #۱۳*۱۱۲* و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ و یا شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲ بانک ملت شعبه هجرت به نام خیرین جمعیت هلال احمر گیلان از مردم نوعدوست گیلان تقاضا نمود تا همانند گذشته با واریز کمک های نقدی در تهیه سبدهای معیشتی یار و یاور خانواده های کم برخوردار استانمان گیلان باشند.

تهیه ۳۴ هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۶۷ هزار ماسک جهت توزیع بین بیماران خاص استان

ولی پور ضمن اشاره به توزیع وسیع ژل ضدعفونی و ماسک بین بیماران خاص استان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف عام المنفعه و بشر دوستانه، از زمان شیوع ویروس کرونا به عنوان مکمل و پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی عمل کرده است که یکی از جدیدترین اقدامات این نهاد عام المنفعه برای کلیه بیماران خاص استان با توجه به آسیب پذیری بیشتر آنها نسبت به انواع بیماریها ،تهیه ۳۴ هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۶۷ هزار ماسک می باشد که طی روزهای آینده توزیع آن صورت خواهد گرفت.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بین بیماران خاص استان جمعیت هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان