Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد قلی‌نژاد در نشست مدیریت پسماند شهر چغادک اظهار داشت: اقدامات مطلوبی در حوزه مدیریت پسماند شهر چغادک انجام گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: تفکیک از مبدا استقرار ایستگاه مکانیزه تحویل پسماند، جمع آوری و تفکیک اصولی پسماند در شهر و مدیریت سایت پسماند شهرداری ازجمله نکات مثبت است که می‌توان به آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی نژاد با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند، خواستار اهتمام شهرداران و متولیان مدیریت پسماند در سراسر استان بوشهر شد و گفت: این اداره کل قصد دارد بر اساس معیارهای مشخص شده سازمان محیط زیست عنوان شهر سبز را به یکی از شهرهای استان بوشهر اعطا کند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده شهرداری چغادک تنها شهری است که به صورت ویژه به تمامی موارد مدیریت پسماند ورود داشته و حاصل کار نیز قابل قبول است.

وی بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست برنامه‌های متعددی جهت فرهنگ سازی و همراهی با شهردارانی که سعی و تلاش برای بهینه سازی مدیریت پسماند را دارد و از شهروندان همراه نیز در جشنواره شهروند سبز که همه ساله برگزار می‌شود تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

شهردار چغادک نیز ضمن تشکر از همراهی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ساماندهی بحث پسماند در شهر چغادک با تاکید بر آموزش و تفکیک از مبدا آغاز و با ورود بخش خصوصی و همتی که همکاران در قسمت‌های مختلف شهرداری و با حمایت شورای شهر چغادک داشتند الان می‌توان به جرأت گفت چغادک اولین شهر استان است که دارای مدیریت جامع پسماند شهری است.

زارعی اضافه کرد: در این موضوع باید با افتخار از فرهنگ غنی شهروندان چغادکی یاد کرد که همواره از طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری حمایت کرده و این فرهنگ را در شهر نهادینه کرده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر بخش خصوصی حفاظت محیط زیست شورای شهر محیط زیست بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیریت پسماند پسماند شهر محیط زیست شهر چغادک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی