Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب قصد داریم توضیحی کلی در خصوص مراحل مختلف به شما بدهیم و به سوالات شما پاسخ بدهیم.

پروسه وام ازدواج به طور کلی شامل شش مرحله می شود. که از انجام ثبت نام وام ازدواج شروع می شود و تا واریز مبلغ وام به حساب شما زمان خواهد برد. که شامل مراحل زیر می باشد.

اگر پاسخ به سوالات خود در خصوص شرایط وام ازدواج را پیدا نکردید می توانید روزهای اداری از ساعت 8 الی 20 با شماره 02191012187 تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام وام ازدواج

اولین کاری که برای اخذ وام خود باید انجام دهید، این است که به سامانه تسهیلات قرض الحسنه بانک مرکزی به نشانی ve.cbi.ir مراجعه کنید و از طریق منو سمت راست صفحه، گزینه ثبت نام جدید را انتخاب نمایید. فرم ثبت نام را تا انتها تکمیل کنید، در نهایت به شما یک کد رهگیری ده رقمی داده می شود. این کد را یادداشت کنید و از صفحه نمایش داده شده پرینت تهیه کنید. ( هنگام مراجعه به شعبه، ارایه پرینت این صفحه الزامی می باشد.)

اگر در هنگام تکمیل فرم ثبت نام و در قسمت ( انتخاب بانک جهت اخذ وام ) نام بانک مورد نظر خود را مشاهده نمی کنید، می توانید به سایت وام ازدواج کندو مراجعه کنید و از طریق فرم قبت نام موجود در آن سایت برای هر بانکی که می خواهید در خواست خود را ثبت کنید. ما 24 ساعته سایت اصلی را چک می کنیم و به محض باز شدن بانک مورد نظر شما، دقیقا برای همان بانک و شعبه ثبت نامتان می کنیم و کد رهگیری را از طریق پیامک برای شما ارسال می کنیم.

 ← برای ثبت نام وام ازدواج در سایت کندو اینجا کلیک کنید

برای هر یک از زوجین باید یک ثبت نام جداگانه انجام دهید. البته نیازی نیست که هر دو همزمان ثبت نام کنید و یا اینکه اجباری برای دریافت وام از یک بانک ندارید و می توانید کاملا مستقل اقدام کنید.

در انتظار تعیین شعبه

بعد از این که ثبت نام را انجام می دهید و کد رهگیری دریافت می کنید دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید. منتظر دریافت پیامک از طرف شعبه باشید. 90 درصد مواقع این پیامک ارسال می شود، اما در مواردی نادر، پیامک ارسال نمی شود پس پیشنهاد می کنیم که هر هفته به بخش مشاهده وضعیت سامانه وام ازدواج بانک مرکزی به نشانی ve.cbi.ir/TasTrace.aspx  مراجعه کنید و با وارد کردن شماره ملی و کدرهگیری خود از وضعیت خود مطلع شوید.

اگر هنوز تعیین شعبه نشده باشید چیزی مانند تصویر زیر را مشاهده می کنید که این عبارت پایین آن نوشته شده است.

صحت اطلاعات شناسنامه ای شما توسط سازمان ثبت احوال مورد تائید قرار گرفته است و در حال حاضر در نوبت تعیین شعبه اعطای وام ازدواج از طرف بانک ملي ايران در استان خراسان رضوي می باشید، شایان ذکر است که مدت زمان تعیین شعبه از سوی بانک ها با توجه به میزان منابع قرض الحسنه قابل اعطای بانک و تعداد متقاضی در صف، تعیین می گردد.

تعیین شعبه

پس از اینکه برای شما پیامک آمد و یا هنگام مشاهده وضعیت خود، موارد نام شعبه انتخاب شده توسط بانک، کد شعبه و تاریخ انتخاب شعبه دارای مقدار شد حداکثر 12 روز کاری فرصت دارید تا به شعبه تعیین شده برای شما مراجعه کنید.
دقت کنید اگر تا تاریخ مشخص شده در جلوی ، تاریخ انقضای ثبت نام به آن بانک مراجعه نکنید، ثبت نام شما حذف می شود و باید دوباره ثبت نام خود ار از اول انجام بدهید. ( نمونه برگه تعیین شعبه را در تصویر زیر مشاهده می کنید )

مراجعه حضوری و ارایه مدارک و ضامن ها

هنگام مراجعه به شعبه این مدارک را همراه خود داشته باشید  1.اصل و کپی سند ازدواج 2. اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌ وام گیرنده 3. اصل و کپی کارت ملی وام گیرنده 4. اصل و کپی کارت ملی ضامن 5. کد پستی و آدرس 6. پرینت کد رهگیری 7. پرینت برگه تعیین شعبه

برخی مواقع که مبلغ وام افزایش پیدا می کند، مثل فروردین 99 که مبلغ وام از 30 به 50 میلیون تومان تغییر پیدا کرد، بانک ها اعلام می کنند که مبلغ وام شما هنوز ابلاغ نشده است. در این مواقع پرینت برگه تعیین شعبه خود را که در آن مبلغ وام قید شده است به آن ها نشان بدهید. (تصویر شماره 2)

واریز وام به حساب شما

پس از اینکه کلیه مدارک خواسته شده توسط شعبه را تهیه کردید و تحویل دادید. منتظر باشید تا بانک وام شما را واریز کند.

دقت کنید از زمان پذیرش در شعبه تا تحویل مدارک نباید بیش از 45 روز کاری زمان ببرد و گرنه اطلاعات شما از سامانه حذف می شود و باید دوباره اقدام به ثبت نام کنید.

اگر پاسخ به سوالات خود در خصوص شرایط وام ازدواج را پیدا نکردید می توانید روزهای اداری از ساعت 8 الی 20 با شماره 02191012187 تماس حاصل نمایید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وام ازدواج وام ازدواج 99 مراجعه کنید تعیین شعبه وام ازدواج کد رهگیری اصل و کپی ثبت نام مبلغ وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمامی ۳۲ شعبه بانک «ریپابلیک» در نیوجرسی، پنسیلوانیا و نیویورک از روز شنبه یا دوشنبه به عنوان شعبه‌های بانک «فولتون» بازگشایی خواهد شد. قیمت سهام بانک «ریپابلیک»، از کمی بیش از ۲ دلار در ابتدای سال به حدود یک سنت در روز جمعه کاهش یافته است و ارزش بازار آن کمتر از ۲ میلیون دلار شد.

این بانک پنجمین بانک آمریکایی‌ست که ورشکسته می‌شود. سال گذشته ۳ بانک آمریکایی «سیلیکون ولی»، «سیگنیچر» (Signature Bank) در ماه مارس ۲۰۲۳ و «فِرست ریپابلیک» (First Republic Bank) در ماه می‌ورشکست شدند. تعطیلی بانک «سیگنیچر» چند روز بعد از دستور تعطیلی بانک «سیلیکون ولی» اتفاق افتاد. یک هفته پیش از آن هم بانک سیلورگِیت (Silvergate Bank) اعلام کرده بود به طور داوطلبانه بانک خود را منحل می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور