Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@13:33:58 GMT

رفع خطر از معابر اصلي و بزرگراهي جنوب شهر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۹۳۳

رفع خطر از معابر اصلي و بزرگراهي جنوب شهر

خبرگزاری آریا- معاون فنی و عمرانی منطقه 19 گفت: به منظور سهولت تردد و رفع خطر از معابر اصلی و بزرگراهی، عملیات لکه گیری در بیش از 500 نقطه اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد مهدی گندمی با اعلام این خبر افزود: طی طرح استقبال از بهار که از 15 اسفند سال گذشته تا 17 فروردین انجام شد، بیش از 500 نقطه با صرف نزدیک به دو هزار و 200 تن آسفالت لکه گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در عملیات رفع خطر معابر بزرگراهی (چاله پرکنی) و لکه گیری، 7 تن آسفالت در بزرگراه‌های جنوب شهر از جمله آزادگان، کاظمی و تندگویان (زیر پل شهید بصیر) پخش شده است.
این معاون در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته برای بازسازی مسیر کندروی باند شمال بزرگراه آزادگان (حدفاصل خیابان شهید رجایی تا بزرگراه شهید تندگویان) که طی تخریب کانال فرسوده بهمنیار دچار ریزش ناگهانی شده بود، پرداخت و ادامه داد: در همین راستا عملیات کف سازی و دیوار سازی محل اتصال کانال‌های بهمنیار، دانشگاه و شقایق در قالب احداث 18 متر کانال بتون آرمه در دو مسیر و کانال ارتباطی بین آنها و همچنین سازه منهول دسترسی آن به اتمام رسیده و طی روزهای آتی نیز عملیات نصب دال‌های بتونی پیش ساخته پیش تنیده به منظور زیرسازی بزرگراه نصب خواهد شد.
علاوه بر این سازه آبگیری نیز با هدف هدایت آب‌های سطحی بزرگراه به کانال بهمنیار در محل ریزش بزرگراه آزادگان احداث خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محل ریزش بزرگراه، نقطه اتصال چندین کانال مختلف بوده، کانال‌های بتونی ارتباطی نیز به منظور هدایت سیلاب در زمان اجرای کانال، ایجاد و کانالهای دیگر آن نیز که سرپوشیده و مدفون بوده‌اند ساماندهی و بازسازی شد.
گندمی از عملیات ساماندهی حوضچه رسوب گیر کانال بهمنیار به دلیل آسیب در زمان ریزش بزرگراه خبر داد و اظهار داشت: این اقدام همزمان با تکمیل کانال بهمنیار و سازه اتصال با سایر کانال‌ها، انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفع خطر بزرگراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • (ویدئو) ریزش هولناک یک بزرگراه جان ۴۸ نفر را گرفت
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر
  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • ریزش مرگبار اتوبان در چین (فیلم)