Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زمان‌‎پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون برای ۷ روستا از مجموع ۴۷ روستای در معرض خطر رانش زمین، سیل و ریزش کوه این استان ، مطالعات امکان‌سنجی را اجرا کرده است.

وی افزود: مطالعات ۴۰ روستای در معرض خطر دیگر چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای مطالعات امکان‌سنجی ۷ روستای در معرض خطر این استان ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: مطالعات امکان‌سنجی این ۷ روستا در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری به تصویب رسیده است.

وی یادآور شد: روند اداری مطالعات امکان‌سنجی ۴۰ روستای در معرض خطر دیگر استان انجام شده و بزودی عملیات میدانی آن آغاز خواهد شد.

مرادی تاکید کرد: برای انجام مطالعات امکان‌سنجی این ۴۰ روستا ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: پس از تصویب مطالعات امکان‌سنجی روستاهای در معرض خطر باید نسبت به مطالعات مکان‌یابی و تثبیت یا جابجایی آن‌ها اقدام شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹هزار نفر است.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی سازمان مدیریت بحران کشور چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مطالعات امکان سنجی چهارمحال و بختیاری روستای در معرض خطر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری