Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@02:46:15 GMT

افت ۵ درصدی سهام و زیان فورد در ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۶۰۴۸

فورد پیش‌بینی کرد به‌دلیل افت فروش ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان، تنها در فصل نخست ۲۰۲۰ زیان بزرگی را به ثبت خواهد رساند.

به گزارش پول نیوز، تعطیلی بسیاری از نمایندگی‌های فروش و برخی از کارخانه‌های خودروسازان از جمله فورد موجب شده است فروش فورد در فصل نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ با کاهش ۲۱ درصدی مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر موجب شد ارزش سهام فورد نیز با افت ۵ درصدی روبه‌رو شود. 

فورد تنها در کارخانه خود در چین، جایی که شیوع ویروس کرونا مدیریت شده است درحال تولید خودرو است. بیشتر بخوانید: برند ملی ایران را می شناسید؟! زیان شدید خودروسازان، نتیجه قیمت‌گذاری دستوری دولتی ها!

 

فورد به‌علاوه اعلام کرده است درحال کار روی برنامه‌ای است تا بتواند در فصل دوم سال‌جاری به تدریج فعالیت تمامی کارخانه‌های خود را از سر بگیرد.

این خودروساز آمریکایی البته تصریح کرد که نقدینگی لازم را برای سپری کردن شرایط فعلی تا اواخر فصل سوم ۲۰۲۰ و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری جدید در اختیار دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فورد خودروساز آمریکایی کرونا سهام زیان بورس اخبار خودرویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو فورد ترانزیت 2025 از یک موتور 2.0 لیتری تروبو دیزل چهار سیلندر بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ از یک موتور ۲.۰ لیتری توربودیزل چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۲۱ کیلووات قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، نسخه دیفرانسیل جلو از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند، در حالی که مدل‌های دیفرانسیل عقب از گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

طول و عرض خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ به ترتیب ۵۹۸۱ میلی‌متر و عرض آن ۲۱۱۰ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک مقابل و سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر مشخصات خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ می‌توان به نمایشگر ۱۲ اینچی، ناوربری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، نظارت بر فشار باد لاستیک، چراغ‌های جلو اتوماتیک، نور بالا اتوماتیک، برف پاک‌کن‌های حساس به باران و گرمکن صندلی‌های جلو اشاره کرد.

کد خبر 749918

دیگر خبرها

  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی