Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:16:05 GMT

درگیری های شدید در شمال شرقی حلب

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۶۰۷۶

درگیری های شدید در شمال شرقی حلب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری که مقر آن در لندن قرار دارد از درگیری های شدید میان افراد مسلح وابسته به عشیره الجیسات و شبه نظامیان وابسته به ترکیه در شمال سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ افراد مسلح وابسته به عشیره الجیسات و شبه نظامیان وابسته به ترکیه در شهر جرابلس تحت کنترل ارتش ترکیه در شهر جرابلس در حومه شمال شرقی حلب در شمال سوریه به شدت با یکدیگر درگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع سوری اعلام کردند: علت درگیری ها هنوز مشخص نیست اما شماری از طرفین در این درگیری ها زخمی شده اند.

این در حالی است که منابع سوری روز گذشته هم از درگیری های مشابهی در ناحیه جندیرس در عفرین در شمال حلب خبر داده بودند.

کد خبر 4901743

منبع: مهر

کلیدواژه: جرابلس سوریه حلب ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق عربستان سعودی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ شیوع کرونا سوریه قربانیان کرونا روسیه فلسطین ترکیه لیبی مصطفی الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود