Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کمک مومنانه» در پی فرمایشات رهبری و با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) در حالی آغاز شد که هر لحظه بر مشتاقان حرکت در این مسیر افزوده می‌شود و کمک‌های مردمی شکل منظم‌تری به خود می‌گیرند؛ طرحی خیرخواهانه که در نوع خود بی‌نظیر بوده و مایه عزت کشور است.

به گزارش سردبیری استانهای خبرگزاری فارس|در حالی به ساعات پایانی پنجمین روز از رزمایش «کمک مومنانه» می‌رسیم که هر لحظه بر استقبال ارگان‌ها، سازمان‌ها و آحاد مردم در سراسر کشور از این طرح، افزوده می‌شود تا بار دیگر شاهد حماسه‌ای زیبا از همدلی در ایران عزیزمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز نخست «کمک مومنانه» به صورت سراسری از ۲۳ فروردین با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، آغاز شد.

سازمان بسیج مستضعفین برای اجرای این رزمایش پیشقدم شد و با محوریت ۵۴ هزار پایگاه در کل کشور، برگزاری رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را در دستور کار خود قرار داد.

نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به این صورت است که کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

آغاز توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توسط «سپاه» بندرعباس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس گفت: در رزمایش کمک‌های مؤمنانه، بسیجیان ۱۲

در رزمایش مومنانه در بندرعباس بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و اقشار آسیب پذیر تقسیم می‌شود

هزار بسته معیشتی بین گروه های آسیب پذیر و نیازمند این شهرستان توزیع می‌کنند.

حسین درویشی اظهار کرد: توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته بیش از ۱۵۰هزار تومان شامل برنج، روغن، گوشت و حبوبات توسط بسیجیان سپاه بندرعباس آغاز شده است.

 

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) آغاز و تا ۱۵ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن عسکری(ع) ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس اظهار داشت: در این رزمایش بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و اقشار آسیب پذیر تقسیم می‌شود.

توزیع اولین بسته حمایت معیشتی طرح مومنانه در روستای باغ آسیای گناباد

اولین مرحله از کمک مومنانه توسط دهیاری، شورای اسلامی و پایگاه‌های بسیج با همکاری خیریه «بی بی معصومه» جمع‌آوری و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای اقشار مختلف جامعه به وجود آمد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، شورای اسلامی با همکاری دهیاری، پایگاه‌های بسیج و خیریه «بی بی معصومه» روستای باغ آسیا تصمیم به انجام چنین طرحی گرفتند.

 

در این طرح ۶۵٠ بسته حمایت غذایی به ارزش 28 میلیون تومان بین تمامی ساکنین روستا توزیع شد.(جزییات بیشتر اینجا)

مشارکت 2000 پایگاه مقاومت بسیج گلستان در طرح «کمک مومنانه»

در گلستان 2000 پایگاه مقاومت بسیج در طرح «کمک مومنانه» مشارکت می‌کنند و شناسایی افراد نیازمند اصلی‌ترین محور اقدامات است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان از مشارکت 2000 پایگاه مقاومت بسیج گلستان در طرح «کمک مومنانه» خبر داد و گفت: با شکل‌گیری قرارگاه کمک مومنانه در سپاه نینوا استان گلستان، مجموعه بسیج استان را تا سطح تمامی محلات و مساجد استان پای کار آورده‌ایم.

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی افزود: شناسایی افراد نیازمند را به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای اقدام می‌دانیم و معتقدیم بسیج به عنوان یک شبکه وسیع مردمی در تمامی مساجد متولی شناسایی تمام خانوارهای کم‌برخوردار خواهد بود.(جزییات بیشتر اینجا)

8 هزار نفر در قزوین رزمایش تحت پوشش کمک مومنانه قرار می‌گیرند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه از تحت پوشش قرار گرفتن 8 هزار نفر در رزمایش کمک مومنانه خبر داد.(جزییات بیشتر اینجا)
 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: ان‌شاءالله قرارگاه مواسات بسیار فراگیر و مطمئن در استان قزوین برگزار خواهد شد و ما با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری خواهیم کرد تا کمک های این ستاد نیز به دست افرادی که واقعاً مستحق هستند با عنایت و فعالیت این ستاد برسد.

آیت‌الله عابدینی در پایان بیان کرد: مسجدالنبی(ص) فضایی است که قرار است به مکانی برای جمع آوری همیشگی کمک‌های مردمی و خیرین تبدیل شود و فقط مختص به دوران کنونی و شیوع بیماری کرونا نباشد.

توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان از اول ماه رمضان

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک

 در سیستان و بلوچستان اوج توزیع کمک‌ها روز میلاد با سعادت کریم اهل بیت ولادت امام حسن مجتبی(ع) است و تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار پیدا خواهد کرد

مؤمنانه، از اول ماه رمضان عملیات توزیع کمک‌ها و سبدهای کالا توسط پایگاه‌های بسیج بین افراد نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در این استان توزیع خواهد شد.

سردار محمد ناظری ادامه داد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع این ویروس، رزمایش کمک مؤمنانه با رمز یا "صاحب الزمان" آغاز شده است.

 

وی افزود: از روز اول ماه رمضان  با شعار "مسجد محوری"  عملیات توزیع کمک‌ها در سطح استان توسط پایگاه های بسیج آغاز و اقلام و سبدهای کالا بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اوج توزیع کمک ها روز میلاد با سعادت کریم اهل بیت ولادت امام حسن مجتبی(ع) است و تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار پیدا خواهد کرد.(جزییات بیشتر اینجا)

لبیک بسیجیان همدان به ندای رهبر انقلاب

رزمایش «کمک مومنانه» کمتر از پنج روز از فرمان مقام معظم رهبری در همدان به همت مردم و بسیجیان وارد فاز عملیاتی شد.

 رزمایش کمک مومنانه توسط حوزه مقاومت شهید خادم‌پر در همدان آغاز به کار کرد تا کمتر از یک هفته از صدور فرمان ولی امر مسلمین، بسیجیان همدانی در این راه پیشگام باشند.

آن‌ها هرچه در توان داشتند به میدان آوردند تا در شرایط سخت امروز به کمک افرادی بشتابند که در تأمین معیشت خود با مشکل مواجه هستند.

کمک مؤمنانه به دنبال حفظ آبروی زحمت‌کشانی است که در شرایط فعلی برای تأمین درآمد خود با مشکل مواجه شدند.

مهدی سیفیان، فرمانده حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان که بسیجیان را سامان داده می‌گوید: با توجه به فرمان و دستور حضرت آقا مبنی بر یاری رساندن به افرادی که دچار مشکل معیشتی شدند، ظرف پنج روز پیگیری‌ها آغاز شد تا بالاخره مقدمات را تهیه کردیم.(جزییات بیشتر اینجا)

 

 

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی در همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی در همدان خبر داد.

 در همدان تاکنون ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه جهادی طبق فرمایش مقام معظم رهبری و شرایط موجود توزیع شده، از این پس نیز با انسجام بیشتر و با هماهنگی با سراسر کشور انجام خواهد شد.

علی قراباغی با اشاره به اینکه تمام امکانات سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، خیرین و نهادهای همسو جمع می‌شوند و رزمایش سراسری بزرگ را برگرفته از فرمایشات رهبری با واژه مواسات و کمک مومنانه اجرا می‌کنند افزود: قرار است در این راستا بسته‌های یکسانی در سطح کشور به ارزش تقریبا ۴۰۰ هزار تومان در دو مرحله یعنی اوایل و بعد از اواسط ماه رمضان توزیع شود.

وی با بیان اینکه نیازمندان مبتلا به کرونا، زندانیان، افراد دارای مشاغل فصلی و فاقد درآمدی در قالب این رزمایش حمایت می‌شوند خاطرنشان کرد: اصل کمک‌ها و حمایت‌ها توسط سپاه انجام می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه کمیته‌بندی خوبی در استان انجام شده است خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه جهادی طبق فرمایش مقام معظم رهبری و شرایط موجود توزیع شده اما از این پس با انسجام بیشتر و با هماهنگی با سراسر کشور انجام خواهد شد.

اجرای گسترده رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» در قم

معاون هماهنگ کننده سپاه قم از اجرای گسترده و منسجم رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» به همت نواحی بسیج، خیرین، گروه‌های جهادی و هیئات مذهبی در موضوع مقابله با کرونا و آسیب‌های آن همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

مهدی کبیری‌پور خاطرنشان کرد: ۱۲۰۰ خانواده نیازمند ثابت شناسایی شده اند و قرار است با همکاری یکی از هیئات مذهبی، بسته‌های غذای گرم افطاری و سحری در هر شب و سحر ماه مبارک رمضان، بین آنان توزیع شود.

 

وی ادامه داد: توزیع بن کارت معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی برای دیگر خانواده‌های نیازمند در

در قم ۱۲۰۰ خانواده نیازمند ثابت شناسایی شده اند و قرار است با همکاری یکی از هیئات مذهبی، بسته‌های غذای گرم افطاری و سحری در هر شب و سحر ماه مبارک رمضان، بین آنان توزیع شود.

ماه مبارک رمضان نیز طرح دیگری است که بحمدالله بخش قابل توجهی از اعتبار آن تامین شده و نحوه دریافت آن، از طریق پیامک به خانواده‌های مربوطه اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» در حوزه معنویت خاطرنشان کرد: برنامه ختم قرآن مجازی برای متوفیان هر محله، برگزاری پویش‌های معنوی و مناجات و نماز جماعت خانگی، فضاسازی محیطی و شهری با موضوعات و ارتباط‌گیری طلاب به صورت تلفنی، مجازی و حضوری، بخش‌هایی از این حوزه خواهد بود.

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه در تربت حیدریه

فرمانده سپاه تربت حیدریه اظهار کرد: نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیرین با توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان برگزار شد و مراحل بعدی این رزمایش نیز در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

سرهنگ علی نیک‌یاد ارزش تقریبی هر یک از بسته‌های معیشتی را بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر دانست و افزود: این بسته‌های معیشتی شامل روغن، برنج، گوشت، ماکارونی، تخم مرغ، رب، سیب‌زمینی، نان و برخی اقلام غذایی به تناسب مشارکت خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هر حوزه استحفاظی پایگاه مقاومت بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیّر بود.

 

اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای رزمایش کمک مومنانه در ملایر خبر داد و گفت: همه نیازمندانی که خارج از پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند در این مرحله مورد حمایت قرار خواهند گرفت و همه کسانی که در بحث کرونا خسارت دیده‌اند نیز در این رزمایش دیده خواهند شد.

در ملایر همه نیازمندانی که خارج از پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند در این مرحله مورد حمایت قرار می‌گیرند و همه کسانی که در بحث کرونا خسارت دیده‌اند در این رزمایش دیده خواهند شد

سید جواد حسینی با بیان اینکه برای پیشبرد بهتر امور منتظر کمک خیران و یاری مردم هستیم گفت: در مرحله گذشته تا نیمه شعبان ۵ هزار بسته در قالب بسته‌های حمایتی با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد تومان با کمک‌های مردمی و خیرین توسط حوزه‌های مختلف بسیج جمع‌آوری و بین نیازمندان و مناطق حاشیه شهر و نیازمندان شهرستان توزیع شد.

عزم جزم کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای طرح کمک مومنانه

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا پیش از طرح کمک مومنانه، جلسات خوبی در استان برای کمک به همنوعان تشکیل شده بود؛ ادامه داد: قرارگاه اصلی کمک‌های مومنانه در استان راه‌اندازی شد و در شهرستان‌ها نیز این قرارگاه راه‌اندازی می‌شود.

سردار حمید خرمدل افزود: قرار است کسانی که در این مدت آسیب دیده‌اند مانند رانندگان تاکسی و کارگران ساختمانی و دست فروشان مورد حمایت قرار گیرند از این رو همه از جمله مسوولان چه آن‌هایی که در داخل استان حضور دارند و چه مسوولانی که از این استان هستند و در استان‌های دیگر حضور دارند و پیمانکاران پای کار بیایند و کمک‌ها جمع‌آوری شود.

روایت «همدلی مؤمنانه» در داراب

مدیر کانون بسیج مداحان داراب با اشاره به اینکه 11 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی تولید و نیمه شعبان به صورت رایگان توزیع شده است، اضافه می‎کند: توزیع ماسک تا پایان ماه رمضان در قالب طرح کمک مومنانه ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تعداد موجود به 20 هزار ماسک برسد.

 

جعفر خسروی با اشاره به شناسایی 1600 نفر از افراد کم‌بضاعت توسط کانون بسیج مداحان و خیرین، خاطرنشان می‌کند: پویش حمایت از اقشار آسیب‌پذیر با همراهی گروه‌های جهادی، کمیته امداد، نماینده منتخب مردم، امام جمعه جنت‌شهر و فرمانداری فراگیر شد و در حال حاضر به تاسی از رهنمود رهبر معظم انقلاب، جمع‌آوری کمک‌ها در قالب رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

  اینجا زنجان؛ محل برگزاری رزمایش همدلی 

این روزها اهالی و بسیجیان مسجد سفینةالنجاة استان زنجان با تهیه ارزاق و مایحتاج نیازمندان با کمک خیران، اقلام تهیه شده را در بین و نیازمندان توزیع می‌کنند.

 

در استان زنجان نیز رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» به همت نواحی بسیج، خیرین، گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی در موضوع مقابله با کرونا و آسیب‌های آن در راستای حمایت از اقشار محروم و آسیب دیده برگزار می‌شود.

این رزمایش پس از ابلاغ آن از سوی فرمانده سپاه این روزها در جای جای کشور و استان زنجان به همت بسیجیان و خیران استان در حال برگزاری است.

 

 

آمادگی طلاب بسیجی و روحانیون جهادی قائم‌شهر برای رزمایش کمک مومنانه

حجت‌الاسلام  سیدمیثم نبوی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌شهر با اشاره به اینکه در پویش کمک مومنانه از تمامی ظرفیت بسیج طلاب و روحانیون شهرستان استفاده خواهد شد، افزود: هماهنگی ائمه‌ جماعات با هیئت امناء مساجد و پایگاه بسیج پیرامون شناسایی افراد موثر در حوزه استحفاظی، تشویق و ترغیب خیرین و بانیان مجالس مذهبی در مساجد که در ماه‌های رمضان اطعام‌دهی داشتند به منظور تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و ... از جمله کارهای بسیج طلاب و روحانیون جهادی شهرستان در این کار خداپسندانه خواهد بود.

به گفته رییس سازمان بسیج مستضعفین، این رزمایش پیوست‌های متنوعی دارد و در این طرح از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعت استفاده خواهد شد، همچنین از همکاری سایر دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

سردار غلامرضا سلیمانی در آغاز اجرای این طرح، درباره آن گفته بود: نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به این صورت است که کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: ولی فقیه قزوین کمک های مردمی بیماری همدلی و کمک مومنانه رزمایش کمک مومنانه سیستان و بلوچستان مقام معظم رهبری پایگاه های بسیج بسته معیشتی بین ماه مبارک رمضان گروه های جهادی بین نیازمندان پایگاه مقاومت افراد نیازمند رزمایش سراسری کمک های مردمی فرمانده سپاه تا پایان ماه توزیع کمک ها کمیته امداد مقاومت بسیج هزار تومان نیمه شعبان ماه رمضان آسیب دیده آسیب پذیر خواهد شد امام حسن توزیع شد جمع آوری کمک ها آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتاد و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه هدف کشورهای ناتو از رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» آمادگی برای تقابل با روسیه است، گفت ادعای ناتو مبنی بر حمله ترکیبی روسیه علیه اعضای این ائتلاف تلاشی است برای توجیه نظامی‌گری اعضای ناتو.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت رزمایش بزرگ «مدافع ثابت‌قدم» ناتو نشان می‌دهد این ائتلاف نظامی در تدارک یک «مناقشه احتمالی» با روسیه است.

این رزمایش بزرگ ناتو از ژانویه ۲۰۲۴ آغاز شده و تا پایان ماه میلادی جاری ادامه خواهد داشت. این رزمایش با حضور بیش از ۹۰ هزار سرباز از تمامی ۳۲ کشور عضو ناتو برگزار شده و هدف آن آزمودن آمادگی نیروهای این ائتلاف در یک تقابل احتمالی با کشوری «تقریباً هم‌قدرت» ناتو است.

زاخارووا در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، نوشت: «ناتو اکنون در نزدیکی مرزهای روسیه در حال برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش خود از زمان جنگ سرد است. بر اساس سناریوی ناتو، آن‌ها از تمامی ابزارهای خود شامل سلاح‌های متعارف و ترکیبی استفاده می‌کنند و در حال تمرین عملیات مشترک علیه روسیه هستند.»

زاخارووا ادامه داد: «باید اعتراف کنیم که کشورهای عضو ناتو واقعاً در تدارک یک مناقشه احتمالی با ما هستند و مقامات عالی‌رتبه این ائتلاف هم به‌صورت علنی درباره آن صحبت می‌کنند.»

این دیپلمات روس گفت کشورهای ناتو با متهم‌ کردن روسیه به انجام حملات ترکیبی علیه اعضای ناتو، سعی دارند جوامع اروپایی و آمریکایی را فریب داده و توجه آن‌ها را از اقدامات کشورهای عضو این ائتلاف منحرف کنند.

هفته گذشته شورای آتلانتیک شمالی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن روسیه را به انجام حملات ترکیبی علیه کشورهای عضو ناتو متهم کرده بود.

 زاخارووا در واکنش به این ادعا گفت: «ائتلاف آتلانتیک شمالی (ناتو) و رهبرانش کاری را می‌کنند که در آن خبره هستند، یعنی اشاعه اطلاعات نادرست و افزایش سطح روس‌هراسی.»

 بر اساس بیانیه‌ای که وزارت خارجه روسیه از زاخارووا منتشر کرده، هدف ناتو و سردمدارانش از این قبیل اقدامات توجیه نظامی‌گری و بودجه‌های نظامی هنگفتی است که اعضای این ائتلاف تصویب کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان