Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@02:50:55 GMT

میلان در اندیشه جذب دو ستاره بدون پرداخت پول

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۷۴۶۷

میلان در اندیشه جذب دو ستاره بدون پرداخت پول

باشگاه میلان قصد دارد دو ستاره لیورپول و دورتموند یعنی آدام لالانا و ماریو گوتسه را به شکل رایگان جذب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ویروس کرونا و تعطیلی همه رقابت های فوتبال در سطح اروپا باعث شده که برنامه‌های اقتصادی باشگاه ها نیز با مشکلات عمده ای روبرو شود. برخی تیم‌ها برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی برنامه ریزی کرده بودند اما فشار مالی ایجاد شده می تواند تاثیر زیادی در عملکرد آنها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان یکی از تیم های است که در حال حاضر هیچ نشانی از گذشته پر افتخار و بزرگش در این تیم دیده نمی شود. با این حال گفته می‌شود که مسئولان این تیم در یک برنامه چند ساله به دنبال بازگرداندن روسونری به روزهای فوق العاده و با شکوه گذشته هستند.

یکی از روش هایی که می تواند به میلان برای کسب نتایج بهتر کمک کند جذب بازیکنان با کیفیت است. در همین راستا کالچو مرکاتو گزارش داده که باشگاه میلان شرایط جذب دو بازیکن از لیورپول و دورتموند را دنبال می کند. آدام لالانا و ماریو گوتسه این دو بازیکن هستند که هر دو آنها تنها تا پایان فصل با تیم‌هایشان قرارداد دارند و به همین خاطر تیم ایتالیایی می تواند این دو بازیکن را به شکل آزاد و بدون پرداخت پول جذب کند؛

اگرچه به نظر می رسد میلان با پرداخت دستمزد بالا به ماریو گوتسه مشکل دارد اما مشکلی بر سر انتقال لالانا به سن سیرو وجود ندارد. با این حال هر دو این انتقال ها با توجه به وضعیت موجود اقتصادی می‌تواند یک اتفاق مهم برای میلان تلقی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال آث میلان لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!