Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:37:36 GMT

دادستانی خبر داد/ دستگیری باند مواد مخدر و سلاح در پاوه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۷۵۰۵

دادستانی خبر داد/ دستگیری باند مواد مخدر و سلاح در پاوه

دادستان پاوه از انهدام یک باند سلاح و مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد.

«مسلم الماسی» در گفت‌وگو با فارس در خصوص این خبر، اظهار داشت: نظر به گزارشات واصله از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاوه، مبنی بر وجود باندی توسط افراد بومی در راستای نگهداری سلاح و مهمات و مواد مخد ، موضوع در دست بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اقدام انجام شده در روز جاری این باند متلاشی و دستگیر شدند و از آنها مقادیر زیادی سلاح و مهمات و مواد مخدر کشف شد،ازجمله به مقدار تقریبی یک کیلو گرم شیشه، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو گرم تریاک، یک کیلو گرم شیره تریاک، پنج هزار و 900 عدد قرص متادون کشف و ضبط گردید.

 

دادستان پاوه با بیان اینکه از این باند، تعدادی اسلحه جنگی و شکاری نیز کشف و ضبط شده است، ادامه داد: همچنین پنج قبضه کلت کمری همراه سه تیغه خشاب، یک قبضه سلاح شکاری، 120 عدد فشنگ کلاشینکف، 189 عدد فشنگ کلت کمری و 49 عدد فشنگ سلاح شکاری نیز کشف شد.

الماسی افزود: در این راستا چهار نفر دستگیر شده‌اند که با تفهیم اتهام و صدور قرارتامین کیفری متناسب به زندان اعزام شدند.

انتهای پیام/ح

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری سلاح پلیس خبرگزاری فارس کرمانشاه پاوه الماسی دادستان یک کیلو گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک