Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شیروان گفت: برنامه ضدعفونی محلات مختلف شهرها و روستاهای این شهرستان با بسیج همه امکانات اجرا شد و هم اینک ادامه دارد.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی و آموزش و هم در زمینه بهداشت فردی و عمومی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه شیروان گفت: علاوه بر ضدعفونی شهر و روستاها توسط نیروهای بسیجی این شهرستان، در زمینه تأمین مواد ضدعفونی و آموزش مردم اقدامات خوبی صورت گرفت.

 

ریحانی تاکید کرد: انتظار داریم مردم هم این بیماری را جدی بگیرند و مطمئن باشند که خادمان مردم در هر لباسی که باشند شبانه‌روز در کنار شما هستند و دغدغه شما را دارند و می‌طلبد با توجه به درک بالای مردم شاهد همکاری در این زمینه باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود دید و بازدیدها به حداقل برسد، تصریح کرد: مردم از حضور در تجمعات و اماکن عمومی اجتناب و مسائل بهداشتی و قرنطینه‌ای را رعایت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه با همدلی و همکاری همگانی می‌توانیم کارنامه موفقی در پایان این بحران داشته باشیم، افزود: به عنوان خادم مردم خواهش دارم که علاوه بر بهداشت فردی به ما کمک کنند تا به بهترین شکل این بحران را سپری کنیم.

 

فرمانده سپاه شیروان با اشاره به اینکه روزانه تعداد بسیاری ماسک توسط بسیجیان در شیروان تولید می شود گفت: ماسک‌های تولید شده با نظارت شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، دادستانی و پلیس اماکن عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی و صنف‌های مرتبط شهرستان توزیع می‌شود.

 

ریحانی ادامه داد: ضدعفونی کردن و گندزدایی خیابان‌ها و معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان از دیگر اقداماتی است که برای پاکسازی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همچنان تداوم خواهد داشت.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا امکانات بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند