Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@21:32:58 GMT

خیران خمین ۱۶ میلیارد ریال به کودکان بدسرپرست کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۰۳۸۹

خیران خمین ۱۶ میلیارد ریال به کودکان بدسرپرست کمک کردند

«جواد داودی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها برای اکرام ایتام و هفت میلیارد و ریال برای محسنین پرداخت شده است.
وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۶۲ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و ۹۲۵ حامی در راستای طرح محسنین با این نهاد حمایتی همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد خمین اظهار داشت: کودکان ۱۴۵ خانواده در قالب طرح ایتام در خمین پشتیبانی می‌شوند و کودکان ۶۶۲ خانواده نیز در طرح محسنین ثبت‌نام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داودی اظهار داشت: خیران در طرح اکرام  می‌توانند با انتخاب یک کودک یتیم به‌عنوان فرزند معنوی ماهیانه برای مدت زمانی معین که به انتخاب خیر است با کمک‌های نقدی، غیرنقدی و مشاوره‌ای مشارکت کنند.
وی گفت: در طرح  محسنین نیز کودکانی که از نعمت پدر برخوردار هستندند اما ب‌ دلیل طلاق و زندانی بودن والدین،بیماری و از کارافتادگی سرپرست پایداری ندارند،  از کمک‌های خیران بهره‌مند می‌شوند.
 رئیس کمیته امداد خمین گفت: براساس تفاهم‌نامه این نهاد حمایتی با موسسه‌های خیریه خمین، نیازمندان فقط از یک مرکز خیریه و نهاد حمایتی کمک دریافت می‌کنند و از این تفاهم‌نامه در راستای شناسایی نیازمندان واقعی و حمایت از تمام خانواده‌های نیازمند شهرستان است.  
خمین زادگاه امام راحل است که در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

 پنج هزار و ۱۰۱ خانوار مستمری بگیر با ۹ هزار و ۶۴۲ نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین هستند.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پدر طلاق کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی کودکان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند