Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:45:12 GMT

کتاب شرح ادبیانه مناجات شعبانیه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۰۶۰۱

کتاب شرح ادبیانه مناجات شعبانیه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «از سکوی شعبان» نوشته حجت‌الاسلام علی رهبر شامل شرح ادیبانه مناجات شعبانیه، به‌تازگی توسط انتشارات جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب از بلندپایه‌ترین نیایش‌های مناجاتی شیعه، عشق‌نامه معروف «مناجات شعبانیه» امام علی (ع) است که امام راحل (ره) و رهبر انقلاب خواندن آن را در این‌ایام و برای هر روز تاکید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده کتاب پیش‌رو، نزد اساتیدی چون آیات عظام حائری شیرازی، حسینی بوشهری، محمد یزدی، ری شهری، دین پرور، محسن اعتمادی، تحصیل کرده و اکنون عضو هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان است. این‌پژوهشگر ۱۵ کتاب در کارنامه دارد. رهبر در حال حاضر مشغول نوشتن ترجمه و شرح نهج‌البلاغه است.

«از سکوی شعبان» به‌شکل دو زبانه فارسی‌عربی، با ویراستاری محمود سوری و طراحی جلد حسن کریمی منتشر شده و بخش شرح کتاب به زبان فارسی آمده است.

در قسمتی از این‌کتاب می‌خوانیم:

گرچه رفتارهایم، خرد و کلان است اما دلی به وسعت اقیانوس‌هایم دادی و یک دل دادی؛ نه دو دل و در این سینه سینایی، گوهر گرانباری به نام امید و آرزویم بخشیدی! در اطاعت من از تو، غرور می‌گیردم که چنین و چنان کردم و توهم‌ها بیچاره‌ام می‌کند اما امید من، تحفه‌ای است که بدون کوشش عنایتم کردی...

قطعا به دنبال رسوایی من نیستی چون برای سلامتی من فرشتگانی را گماشتی و نظام دفاعی بدنم را چونان ارتشی ممتاز، در برابر هجوم میلیارد مزاحم سلامت، مجهز کردی...
عشق تو آتش می‌زند ولی خاکستر نمی‌کند و همه وجد و نشاط و شوق و ذوق و پایداری در این شرب مدام است.

این‌کتاب با ۱۳۵ صفحه و قیمت ۱۸ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4902022 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه شعبان انتشارات کتاب جمکران مناجات شعبانیه ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ادبیات گردشگری خبرگزاری مهر رایزنی فرهنگی شیوع کرونا ادبیات جهان ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حسن انوشه درگذشت چهره ها میراث فرهنگی معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین، اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع) را مشاهده کنید.

کد خبر 848747 منبع: مشرق برچسب‌ها خبر مهم حضرت معصومه (س) حرم امام رضا (ع) امام رضا

دیگر خبرها

  • اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد