Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنیاد مسکن شهرستان دنا از ساخت و تعمیر بیش از ۴۰ واحد مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد در سی‌سخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، بنیاد مسکن با فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ تاسیس  شد که  از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین  به نام دهه بنیاد مسکن نام گذاری شده است.

 صیادی مدیر بنیاد مسکن شهرستان دنا ضمن تبریک به مناسبت دهه بنیاد مسکن به مردم و اقشار کم درآمد و بی‌بضاعت گفت: بنیاد مسکن شهرستان دنا اقدام به ساخت مسکن برای اقشار کم در آمد و بی‌بضاعت کرده و همچنین  به پرداخت تسهیلات برای اقشار کم درآمد روستاها با مبلغ ۴۰ میلیون تومان وام و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض به ۴۰۰ خانواده در سطح شهرستان دنا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی  عنوان کرد: اجرای عملیات آسفالت در سطح ۹ روستای شهرستان با متراژی بالغ بر ۸۰۰۰۰ متر مربع و اعتباری قریب ۵ میلیارد ریال و اجرای طرح هادی دو روستا از محل اعتبارات سیل با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در سال گذشته، اجرای طرح هادی ۶ روستا از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری با مبلغ ۳ میلیارد ریال، اجرای طرح هادی ۷ روستا از محل اعتبارات استانی و توازن با مبلغی بالغ بر 10 میلیارد ریال، بازنگری طرح هادی ۱۰ روستا با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در دست است.

وی گفت:احداث و تعمیر بیش از ۴۰ واحد مسکونی از محل تسهیلات سیل با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال،پرداخت تسهیلات مقاوم سازی و احداث ۲۵۰ واحد مسکونی با اعتبار هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان از دیگر اقدامات بنیاد مسکن شهرستان دنا از سال گذشته تا کنون بوده است.

صیادی یادآور شد: این اقدامات  بخشی از خدمات بنیاد مسکن بوده و در بخش صدور سند روستایی و شهری؛ طرح اقدام ملی؛ خدمات فنی آمادگی کامل دارد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمان تاریخی امام بنیاد مسکن شهرستان دنا اقشار کم درآمد میلیارد ریال واحد مسکونی اقشار کم طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم