Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نبی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۲ متن آموزشی با همکاری روزنامه‌ها از دهم اسفند سال قبل به شکل نیم صفحه چاپ شده و هشت مورد ویژه فاصله گذاری اجتماعی هوشمند است که با هماهنگی روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری استان انجام شد.

وی گفت: ۱۲۸ پویش اجتماعی در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی برای تشویق مردم به ماندن در خانه، رعایت نکات بهداشتی و راه‌های مبارزه با کرونا ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ۱۲ مورد جشنواره و مسابقه نیز در فضای مجازی توسط هنرمندان و موسسات فرهنگی و هنری خراسان جنوبی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا و ۲۱ اثر کاریکاتور توسط هنرمندان استان در فضای مجازی تولید شده است.

وی افزود: ۳۶ کلیپ (نماهنگ) هم تولید شده و ۲۳ کلیپ مربوط به شخصیت‌های برجسته فرهنگی استان است که مردم را به رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه تشویق کردند و چهار مورد هم پوستر تهیه و چاپ شده  است.

نبی زاده از نصب چهار هزار و ۶۹۲ متر مربع بنر اطلاع رسانی در چارچوب برنامه‌ریزی شورای اطلاع رسانی استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: از این میزان بنر چاپ شده ۲ هزار و ۱۵۰ متر مربع در شهرستان بیرجند و ۲ هزار و ۵۴۲ متر مربع بنر در شهرستان‌های استان به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره بیماری کرونا نصب شده است.

وی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان است که ریاست آن با معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و تاکنون ۱۷ جلسه شورای اطلاع رسانی برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: از ۱۷ جلسه برگزار شده، ۶ جلسه مربوط به کرونا بوده و در چارچوب شورای اطلاع رسانی تاکنون ۹ جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ذیل ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزار شده که ۴۴ مصوبه در این کمیته داشتیم و این مصوبات هم پیگیری و تا ۹۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹» ماه دسامبر (آذر ۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد و بتدریج به سایر کشورهای دنیا سرایت کرد.

بروز بیماری کرونا در ایران اوایل اسفند اعلام شد و تاکنون ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در جامعه از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه جاری در سراسر کشور اجرا و تا ۲۰ فروردین تمدید شد.

با مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا طرح فاصله‌ گذاری هوشمند از روز شنبه (۲۳ فروردین) در سراسر کشور اجرا شد و در این مرحله صنوف کم‌ خطر با کسب مجوز لازم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تارنماهای خبری خراسان جنوبی آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تارنماهای خبری خراسان جنوبی آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ویروس کرونا تارنماهای خبری خراسان جنوبی آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است