Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:16:00 GMT

کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۶۵۵

کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو از هفته آینده

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشرح جزئیات کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برای کاهش تراکم جمعیت در ناوگان حمل و نقل ریلی پایتخت گفت: تا به امروز سرفاصله حرکت قطار‌ها و رسیدن آن به سکو در کمترین میزان ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ دقیقه بود که ما در حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نظر داریم برای اولین این سرفاصله را به ۳ دقیقه کاهش دهیم.

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران افزود: کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۲ مترو (صادقیه - فرهنگسرا) انجام می‌شود و مهمترین علت این تصمیم گیری بار ترافیک انسانی است که از قطار کرج به خط ۲ وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: تزریق ۱۳ دستگاه مینی بوس در خط ۷ سامانه بی آرتی 

حجت در پاسخ به این سوال که ساز و کار کاهش سرفاصله حرکت قطار در خط ۲ مترو به چه شکل است، گفت: کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۲ مترو را با استفاده از ظرفیت قطار‌های خطوط کم مسافر و پایان کار اورهال (تعمیر) قطار انجام می‌دهیم و مهندسان بخش فنی مترو این قول را دادند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار اورهال قطار‌ها به پایان برسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر کاهش سرفاصله حرکت قطار سرفاصله حرکت قطار ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو

هادی زند ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطار‌های تندرو خط پنج در روز‌های اخیر به علت مشکل فنی، گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطار‌های تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

اعزام قطار‌های تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطار‌های تندرو طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز