Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی جهانی میر مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان  اظهار داشت: رشد ۴۳ درصدی پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی در سال گذشته، نمایانگر پاسخگویی این بانک به نیاز‌های مالی مشتریان و تزریق منابع مالی بیشتر به بخش کشاورزی در راستای حمایت از رشد تولید و توسعه اقتصادی استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۳۰هزارو ۵۲ نفر از سیلزدگان لرستان در سال گذشته از کمک‌های مالی بانک کشاورزی بهره‌مند شدند.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: به منظور جبران خسارت‌های ناشی از سیل فروردین ۹۸، بانک کشاورزی مبلغ ۹۳۹ میلیارد ریال کمک بلاعوض به تعداد ۲۵هزارو ۸۵۰ نفر و همچنین مبلغ ۲۶۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به چهارهزارو ۲۰۲ نفر از خسارت دیدگان ناشی از سیل پرداخت کرد.

جهانی میر بیان کرد: برای یاری رسانی به سیل زدگان، از محل کمک‌های مالی همکاران بانک کشاورزی سراسر کشور بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای خرید اقلام ضروری هزینه شد.

او افزود: سال گذشته ۹۹۹ میلیارد ریال اعتبار در قالب سه هزار و ۲۵۳ فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان لرستانی پرداخت شده است.

مدیر بانک کشاورزی لرستان اضافه کرد: ۵۵۱ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، ۹۱۳ دستگاه ماشین آلات و ابزار‌های کشاورزی در اختیار کشاورزان استان قرار گرفت که نقش بسیار موثری در افزایش بهره وری و تولید در بخش کشاورزی استان دارد.

جهانی میر بیان کرد: سال گذشته ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط شعب بانک کشاورزی لرستان پرداخت شد که ۹۳۶ طرح و کسب و کار پایدار ایجاد و زمینه اشتغال۲ هزار و ۹۰۰ نفر فراهم شد.

او افزود: در طرح‌های اشتغالزایی از منابع قرض الحسنه در مناطق شهری و روستایی با معرفی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید مبلغ ۱۸۱ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۵۰۰ طرح پرداخت و باعث ایجاد اشتغال ۶۵۰ نفر شد.

جهانی میر ادامه داد: همچنین از محل اعتبار سال ۹۷ و ۹۸ تعداد ۷۹۵ فقره تسهیلات ارزان قیمت به مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال به عشایر و تشکل‌های عشایری آسیب دیده ناشی از خشکسالی پرداخت شد.

مدیر بانک کشاورزی لرستان اضافه کرد: از محل صندوق توسعه ملی مبلغ ۴۱۶ میلیارد ریال به تعداد ۸۲۰ طرح در زیربخش‌های آب و کشاورزی و سرمایه در گردش طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی و امور عشایری پرداخت شده است.

جهانی میر بیان کرد: بیمه کشاورزی از الزامات فعالیت در بخش کشاورزی بوده و اکنون ۲۹ گونه از محصولات کشاورزی، دامی و باغی استان زیر پوشش بیمه کشاورزی می‌باشد.

او افزود: با اجرای بند "خ" تبصره ۳۳ قانون بودجه به تعداد هشت هزار و ۷۸۵ پرونده مشتریان دارای بدهی رسیدگی و مبلغ ۷۷۲ میلیارد ریال سود و دیرکرد بدهی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی مورد بخشودگی قرار گرفت.

جهانی میر گفت: همچنین با اجرای بند "ل" تبصره ۱۶ سال ۹۸ نیز به تعداد یکهزارو ۹۱۷ پرونده رسیدگی و مبلغ ۵۸۱ میلیارد ریال از بدهی سررسید گذشته و معوق بدهکاران بخش کشاورزی وصول شده و مبلغ ۲۹۴ میلیارد ریال سود و دیرکرد بدهی کشاورزان بخشوده شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانک کشاورزی محصولات کشاورزی اشتغالزایی میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی لرستان بخش کشاورزی جهانی میر پرداخت شد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت

امتداد - سقف تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی و مجموع تراکنش‌های خرید شخصی در کل شبکه بانکی و پست بانک ایران افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به شخص حقیقی (نقدی و اعتباری) از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و همچنین مجموع تراکنش های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، این خدمت در پست بانک ایران نیز همزمان با شبکه بانکی کشور انجام شده است و در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور