Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حمزه زاده از تشکیل کمیته گردشگری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت: نشستی با دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیرامون بحران کرونا و آسیب های اقتصادی ناشی از آن در حوزه گردشگری استان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کووید-۱۹ در کشور، بیشترین آسیب اقتصادی به حوزه گردشگری و فعالان این عرصه وارد شد، لذا در راستای حمایت از واحدهای گردشگری کمیته ویژه گردشگری در ستاد تسهیل و رفع موانع استان تشکیل شد تا مسائل مربوط به آسیب‌ها و زیان‌های وارد شده به این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالان و متخصصان این کمیته اشاره کرد و گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان خانه صنعت و معدن استان و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری است تا به صورت جامع و تخصصی مسائل و مشکلات بحران اخیر مطرح و جهت رفع موانع آن تصمیم گیری شود.

حمزه‌زاده در پایان گفت: سال گذشته نیز ۳۷ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع گردشگری استان مطرح شده بود که طی سال گذشته مورد بررسی و رفع مشکلات قرار گرفت، طی سال جاری نیز با توجه به شرایط بحرانی کنونی، این روند با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی گردشگری گردشگری و صنایع دستی مشکلات تشکیل کمیته ستاد تسهیل و رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد