Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:13:54 GMT

تبریک تولد کرونایی به احترام برومند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۸۶۹

تبریک تولد کرونایی به احترام برومند

احترام برومند هم‌زمان با سال‌روز تولدش می‌گوید: در این روزهای سخت کرونایی بیشتر از هر چیزی نگران جوان‌ها هستم، بویژه آن‌هایی که کار فرهنگی می‌کنند.

این هنرمندِ متولدِ فرودین ۱۳۲۶ که بنا به توصیه‌های بهداشتی، مثل خیلی دیگر از مردم در خانه مانده، تبریک تولدی متفاوت از خواهرش مرضیه برومند داشت که ویدئوی آن در فضای مجازی هم منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرضیه برومند از مدتی قبل با کمک جمعی از هنرمندان فعالیت ویژه‌ای در همراهی با ستاد مبارزه با کرونا داشته است. 

احترام برومند به مناسبت تولدش در گپ و گفتی کوتاه با ایسنا، بیشترین دغدغه این روزهایش را جوان‌ها می‌داند و می‌گوید: ما که یک عمر کارهایی را که می‌خواستیم انجام دادیم، ولی وضع امروز جوان‌ها، مخصوصا آن‌هایی که کار فرهنگی می‌کنند، نگرانم می‌کند.

او از کسانی که در رادیو و تلویزیون کار می‌کنند، از روزنامه‌نگاران و بچه‌های خبرگزاری‌ها، از کسانی که در حوزه موسیقی فعالیت دارند و نیز از تئاتری‌ها به طور خاص اسم می‌برد و اضافه می‌کند: یک اتفاق خنده‌داری که بعضی وقت‌ها در تلویزیون و زیرنویس خبرها می‌بینم این است که به همه مشاغل اشاره می‌شود ولی انگار مشاغل فرهنگی اصلا وجود ندارد. البته یک بار دیدم نوشته بود سینماها و غیره! مگر روزنامه‌نگاری، تئاتر و موسیقی کار فرهنگی نیستند؟ البته می‌دانم همه دنیا درگیر کرونا شده‌اند و فقط برای ما نیست، ولی این‌جا گاهی نوعی بی‌توجهی حس می‌شود که گویی این نوع کارها از چارچوب مشاغل بیرون افتاده‌اند و همین آدم را گله‌مند می‌کند. در حالی که این روزها می‌بینیم هنرمندان در حد توان خود برای تولید کارهای هنری تلاش می‌کنند و حتی در اموری که مربوط به کرونا و تهیه تجهیزات بهداشتی بوده هم فعالیت داشته‌اند؛ به همین دلیل وقتی چنین چیزی را می‌بینی هم خنده‌ات می‌گیرد هم گریه‌.

برومند با یک آرزو و یک تاکید می‌گوید: ان‌شاءالله این روزهای بد در همه جهان بگذرد و به روزهای خوب برسیم، ولی اگر اهمال یا اشتباهی در گذار از بحران کرونا وجود داشته باشد که  سبب شود حتی جان یک نفر از دست برود شخصا برایم قابل بخشش نیست.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احترام برومند مرضیه برومند کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!