Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:29:13 GMT

فرمانده کل سپاه روز ارتش را به سرلشکر موسوی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۹۹۶

فرمانده کل سپاه روز ارتش را به سرلشکر موسوی تبریک گفت

فرمانده کل سپاه در پیام تبریک روز ارتش به سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی تاکید کرد :به رغم کینه توزی ها و خباثت های دشمن،ارتش و سپاه در تقویت مولفه های بازدارندگی و اقتدار همه‌جانبه کشور لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در آستانه فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک این روز فرخنده به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش و سپاه را ید واحده و بنیان مرصوص ایران اسلامی برابر نظام سلطه و استکبار و طمع ورزان به این سرزمین مقدس دانست و تاکید کرد : به رغم کینه توزی ها و خباثت های دشمن ، ارتش و سپاه در تقویت مولفه‌های بازدارندگی و اقتدار همه‌جانبه کشور و نیل به افق‌های بلند و تمدن‌ساز فراروی لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
امیر سرلشکر برادر عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
 
فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور درایت، هوشمندی و دوراندیشی معجزگون معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در صیانت از ارتش و حمایت از آن برابر توطئه شیطانی دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی است را به جنابعالی و آحاد فرماندهان ، مدیران و کارکنان غیرتمند و دلاور آن سازمان انقلابی و مکتبی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک نقش آفرینی‌های سترگ، شگفت آور و حماسی ارتشیان غیور در حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور و مصاف مقتدرانه با تهدیدات جبهه دشمن و حفظ امنیت پایدار مرزهای زمینی، دریایی و هوایی که با وحدت، هم‌افزایی، هماهنگی و تعامل با سایر نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبلور  معنادار و بازدارنده‌ای داشته است، درخشش عزت، عظمت و اقتدار تاثیرگذار ملت ایران در سپهر جهانی را دوچندان کرده  است.

پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان ملت عظیم‌الشأن ایران و همسنگران همیشگی و مصمم دلاورمردان ارتش عزیز، در این روز فرخنده قدردان مجاهدت‌های خالصانه ارتشیان غیور در این میدان های غرور انگیز و نیز همراهی و مددرسانی این روزهای آنان به مردم در عرصه مقابله با بیماری کرونا و یاری رسانی به مجاهدان و مدافعان سلامت هستند و به فضل الهی دست در دست یکدیگر ، ید واحده و بنیان مرصوص ایران اسلامی برابر نظام سلطه و استکبار و طمع ورزان  به این سرزمین مقدس بوده و به رغم کینه توزی ها و خباثت های دشمن در تقویت مولفه‌های بازدارندگی و اقتدار همه ‌جانبه کشور و نیل به افق‌های بلند و تمدن‌ساز فراروی، لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

نام، یاد، خاطره و آرمانهای شکوهمند و جاودان شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌دارم و دوام توفیق آن برادر گرانقدر و همرزم انقلابی و ولایت مدار و  خانواده بزرگ ارتش سلحشور در تبعیت از تدابیر و منویات نورانی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) و تحقق ماموریت های خطیر و راهبردی محوله را از درگاه کبریایی خواستارم.
 
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

R1536/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده کل سپاه سپاه پاسداران روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است