Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:52:36 GMT

جو پایدار در خوزستان حاکم است 

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۰۷۸

جو پایدار در خوزستان حاکم است 

محمد سبزه‌زاری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۳۳.۱ سانتیگراد گرمترین و دهدز با ۱۱.۶ سانتیگراد سردترین نقاط استان خوزستان بودند.

وی با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی و اعلام جو تقریبا پایدار تا عصر فردا جمعه در استان، افزود: از اواخر وقت فردا و روز شنبه به دلیل عبور امواج ناپایدار و بالا بودن ضرایب ناپایداری، به شکل پراکنده در برخی نقاط استان شاهد بارش خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: این بارش‌ها بیشتر در مناطق شرقی، جنوبی و ارتفاقات پیش‌بینی می‌شوند.

سبزه‌زاری همچنین درخصوص مجموع بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان، گفت: در این مدت میزان بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز ۰.۴، امیدیه ۰.۱ و اهواز و هندیجان ۰.۰۱ میلیمتر گزارش شده است.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی خوزستان اهواز اداره کل هواشناسی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، محمد سبزه زاری امروز در تشریح این خبر افزود: از اواسط روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ تا اواخر وقت سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۱  احتمال رخداد گردوخاک محلی و موقت در بعدازظهر‌ها وجود دارد.

وی گفت: این شرایط در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان موجب  کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گردوخاک می شود. 

سبزه زاری توصیه کرد که در این مدت احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سال‌خورده و کودکان، اتخاذ تمهیدات لازم توسط مسئولین در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا