Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از دونالد ترامپ بابت تصمیمش برای عدم استفاده از ماسک در بحبوحه شیوع کروناویروس انتقاد کرد و به حامیانش گفت که خودش بدون ماسک قدم به بیرون نمی‌گذارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت: آرزو دارم او از صحبت کردن دست بکشد و اجازه دهد تا متخصصان صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بدون استفاده از ماسک از این خانه بیرون نمی‌روم. من حتی بدون زدن ماسک برای صحبت با عوامل سرویس مخفی به حیاط هم نمی‌روم. خیلی مهم است.

او افزود: ما وظیفه‌ای داریم. ما وظیفه داریم که مسوولیت‌پذیر باشیم. شبیه آن است که شما خودرویی داشته باشید اما نتوانید بیش از ۹۰ مایل در ساعت آن را برانید. خب چرا اینگونه است؟ چون ممکن است مردم کشته شوند.

ترامپ اوایل همین ماه گفت دولتش به آمریکایی‌ها توصیه می‌کند از ماسک‌های خانگی یا وسایلی برای پوشاندن صورتشان برای جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ استفاده کنند اما گفت اجرای این توصیه داوطلبانه است. او افزود: شما می‌توانید این کار را انجام دهید. شما مجبور به انجام آن نیستید. من انتخاب کردم که این کار را نکنم اما ممکن است برخی از برخی بخواهند این کار را انجام دهند و این هیچ مشکلی ندارد.

لینک کوتاه: asriran.com/0032Gq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بایدن آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت