Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی از جمله سوئیس و بلژیک همچنان ادامه دارد و تلفات در اسپانیا نیز از نوزده هزار نفر عبور کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با عبور تعداد مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در کشورهای اروپایی از مرز  یک میلیو نفر، مسئولان درمانی اسپانیا، بلژیک و سوئیس نیز امروز (پنجشنبه) آماری جدید از مبتلایان و قربانیان این ویروس ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اسپانیا علی‌رغم کاهش نسبی تعداد جان‌باختگان روزانه در کنار تدابیر جدی پیشگیرانه درمانی، آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور همچنان رو به افزایش است.

وزارت بهداشت اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۵۱۸۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته  وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، همچنین از روز گذشته تا کنون ۵۵۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که این ارقام جدید نسبت به دیروز شاهد افزایش است.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۱۸۲۸۱۶ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۱۹۱۳۰ تن افزایش یافت.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد از روز گذشته تا کنون ۳۴۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا ثبت شده است.

به نوشته وبگاه «تریبون دو ژنو» این اداره با اعلام آمار جدید، گزارش داد که تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۲۶۳۳۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

همچنین با جان باختن ۶۸ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری، تعداد کل قربانیان آن در سوئیس به ۱۲۵۱ نفر رسیده است.

«سرویس سلامت عمومی فدرال» بلژیک نیز گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۱۲۳۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه روزنامه «براسل‌تایمز»، همچنین از روز گذشته تا کنون ۴۱۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به ۳۴۸۰۹ نفر و شمار قربانیان آن نیز به ۴۸۵۷  نفر افزایش یافت.

برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تعداد کسانی که در جهان به ویروس «کووید۱۹» مبتلا شده‌اند از مرز دو میلیون نفر فراتر رفته (+) که سهم قاره اروپا از این میان، بیش از یک میلیون نفر یعنی نیمی از تعداد کل مبتلایان در جهان است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: اسپانیا بلژیک سوئیس کرونا کووید۱۹ ویروس کرونا در این کشور تعداد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس فتا گفت: تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳ به ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

سردار سرتیپ دوم وحید مجید قبلاً از بازداشت ۲۰ نفر در زمینه فروش سئوالات آزمون سراسری از ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر و به خانواده‌های داوطلبان کنکور هشدار داده بود؛ تحت هیچ شرایطی فریب افراد و گروه‌های مدعی فروش سئوالات کنکور در فضای مجازی را نخورند.

دیگر خبرها

  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری