Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از انتقال پیشرفته‌ترین دستگاه رادیوتراپی دنیا به ارزش بیش از سه و نیم میلیون یورو به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری خبر داد.

او افزود: این دستگاه جدیدترین نوع به روش توموتراپی در دنیا است که دارای تکنیک‌های IGRT - IMRT – SBRT و تکنیک فوق پیشرفته Helical Tomotherapy(نوعی روش درمان تومور) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،گفت: با توجه به نیاز جدی بیماران سرطانی و با هدف توسعه و ارتقاء تجهیزات رادیوتراپی در استان، از سال گذشته و به دنبال پیگیری‌های فراوان بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مازندران، این دستگاه که از طریق هیات امنای ارزی وزارت بهداشت تهیه و به استان مازندران و بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شد.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیمارستان امام ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری