Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@20:56:52 GMT

کرونا کارگران جام جهانی ۲۰۲۲ را در هم نوردید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۵۳۱۳

کرونا کارگران جام جهانی ۲۰۲۲ را در هم نوردید

آفتاب‌‌نیوز :

قطر یکی از کشورهای است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در آن به شکل نگران کننده ای در حال افزایش است.

به گزارش اسپورت ۲۴، یکی از اعضای سندیکای کارگری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فاش کرد که نتیجه آزماش ۵ نفر از کارگرانی که در حال ساخت زیر ساخت ها و ورزشگاه های قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ هستند به ویروس کوید ۱۹ مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که کارگران در قطر به هیچ وجه قوانین و مقررات بهداشتی را رعایت نمی کنند و این نگرانی وجود دارد که شمار مبتلایان هم بیشتر شود.

سپ بلاتر رئیس سابق فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا هم در گفت و گویی که با روزنامه بیلد آلمان داشت تاکید کرد که این احتمال زیاد است که میزبانی جام جهانی از قطر گرفته شود و به آمریکا داده شود چیزیکه فیفا بارها آن را رد کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا کارگران جام جهانی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر با اشاره به جایگاه کارگران اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشاند.

وی تلاش کارگران در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی استان با دستان کارگران استان جلو می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

استاندار کردستان افزود: ۳۰۰ نفر سهمیه به بیمه کارگران ساختمانی استان کردستان اختصاص یافته است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش توجه به این قشر است تا امنیت شغلی را برای انان مهیا کند.

همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

کد خبر 6093041

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز