Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا یک ستاره می خواهد اما قصد ندارد هیچکدام از ستاره های خود را قربانی کند.
به گزارش آریا، بارسلونا به شدت به دنبال جذب لائوتارو مارتینز است. این ستاره آرژانتینی، طرفداران زیادی در اسپانیا دارد و فشار بر روی باشگاه اینتر بیشتر شده است. به نقل از موندو دپورتیوو و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر می داند بارسلونا پیگیر جذب لائوتارو مارتینز شده و به همین دلیل با شرایط کنار آمده و قصد دارد در صورتی که ستاره‌اش را بفروشد، یک مهره سطح بالا به تیم اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر در ابتدا از بارسلونا خواسته بود معاوضه آنتوان گریزمان و لائوتارو مارتینز را انجام دهند اما کاتالان ها این ایده را دیوانه وار دانسته‌اند و حتی گریزمان هم با این معاوضه مخالفت کرده است.
با غیرممکن بودن جذب گریزمان، اکنون نراتزوری بر روی یک مهره دیگر دست گذاشته است: آرتور ملو. این هافبک برزیلی که از نظر آنتونیو کونته، هافبکی پویا، خلاق و فنی محسوب می شود. در واقع ملو می تواند خط هافبک اینتر را کاملا قدرتمند کند. بارسلونا در این مورد هم سختگیر عمل کرده و آرتور ملو را غیرقابل فروش عنوان کرده است. حتی جدیدا مشخص شده ملو دوست دارد زبان کاتالونیایی را یاد بگیرد. در چنین شرایطی گزینه زیادی برای اینتر باقی نمی ماند. آن ها دوست دارند نلسون سمدو و جونیور فیرپو را که قابلیت بازی در دو سمت وینگ بک ها را دارند، به اینتر پیشنهاد بدهند. همچنین احتمال ورود کارلوس آلنیا به معامله، دور از ذهن نیست. مارک کوکوریا، دیگر بازیکنی است که می تواند در پکیج پیشنهادی بارسلونا به سران اینتر قرار بگیرد.
از طرفی وضعیت کوتینیو برای فصل بعد، همچنان نامشخص است. پیش از این اخباری مبنی بر حضور این بازیکن در پیشنهاد بارسلونا برای جذب کانته منتشر شده بود، حالا ستین از علاقه اش به همکاری با هافبک برزیلی می گوید. به گزارش Rac1، ستین در مصاحبه ای عنوان کرد:
از فیلیپه خیلی خوشم می آید، او هنوز بازیکن بارسلونا است و اگر تیم بخواهد جذبش کند، باید بند فسخ یا مبلغ انتقال را به بارسلونا پرداخت کند.فکر می کنم فیلیپه می تواند در ابتدای فصل آینده کنار ما حضور داشته باشد. هنوز نمی دانم که قصد دارد برای فصل بعد در بارسلونا باشد یا جای دیگر، باید با او حرف بزنم و بپرسم. کوتینیو بدون شک بازیکن بزرگی است.  
رقابت های 2020-2019 لالیگا از نظر بوسکتس تمام شده است. شیوع ویروس کرونا در اسپانیا و اروپا، عواقب زیادی به همراه داشت که یکی از آن ها، تعویق لیگ های معتبر اروپایی بود. بسیاری می گویند ممکن است رقابت ها ادامه پیدا کند اما سرخیو بوسکتس یکی از افرادی است که نظری کاملا متفاوت دارد. او در مصاحبه با Onda Cero، گفته است:
به نظرم ادامه رقابت های لالیگا دشوار خواهد بود. حتی فکر نمی کنم این فصل ادامه پیدا کند. ابتدا می خواستم ببینم ویروس کرونا تا چه حد پیش می رود و الان به نظر به اوج رسیده ایم. به خاطر جمع شدن کنار هم و مسافرت کردن در طول بازی ها، این فصل ادامه پیدا نخواهد کرد. مشکلی اصلی برای ادامه بازی ها این است.  
بارسلونا تا پیش از تعویق بازی های لالیگا، در صدر جدول قرار داشت و از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر لائوتارو مارتینز آرتور ملو بارسلونا لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت

مصدومیت بد موقع سرجینیو دست می تواند روی آینده او تاثیر بگذارد.

طرفداری | سرجینیو دست، مدافع راست آمریکایی بارسلونا که به صورت قرضی در آیندهوون بازی می‌کند، با مصدومیتی جدی مواجه شد.

با اعلام باشگاه آیندهوون، سرجینیو دست به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی تا سال 2025 از میادین دور خواهد بود و علاوه بر ادامه فصل جاری، نیمی از فصل 25-2024 را نیز از دست می دهد. این مصدومیت بد موقع می تواند آینده سرجینیو دست را تحت تاثیر قرار دهد. آیندهوون از عملکرد او بسیار راضی بود و قصد داشت بند خرید 10 میلیون یورویی این بازیکن را فعال کند اما مصدومیت دست می تواند شرایط مذاکرات و آینده این بازیکن را تغییر دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن