Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@22:41:37 GMT

تشکیل قرارگاه «مواسات و کمک مومنانه» در شهرستان دنا

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۶۲۰۹

تشکیل قرارگاه «مواسات و کمک مومنانه» در شهرستان دنا

ستاد کمک های معیشتی در قالب طرح «مواسات و کمک های مومنانه» با حضور مسئولان شهرستان دنا در شهر سی سخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ستاد کمک های معیشتی در قالب طرح «مواسات و کمک های مومنانه» امروز (۲۸ فروردین) با محوریت فرماندار، امام جمعه سی سخت، امام جمعه پاتاوه، فرمانده ناحیه مقاومت دنا، بخشدار مرکزی دنا و سایر دستگاه های عضو در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به خانواده های کم برخوردار در دفتر امام جمعه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دنا تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عبدالحمید پناهی» در این نشست با بیان اینکه کشور ما با یک ویروس درگیر نیست، گفت: یک ویروس دیگر تحریم بوده که استکبار جهانی با زیر پا گذاشتن انسانیت بشری عرصه را برای ما تنگ کرده و این فشارها قطعا با یاری خداوند و همدلی هم وطنان به فرصت تبدیل خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان دنا با اشاره به کمک های خیرین، موکب ها، سپاه و بهزیستی در زمینه یاری رساندن به اقشار نیازمند، اظهار داشت: این فعالیت ها در سطح شهرستان ارزشمند، خیرخواهانه و خداپسندانه بود.

 

وی یادآور شد: مردم شهرستان دنا بار دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با حمایت همگانی و مشارکت جهادی همه دستگاه‌ های اجرایی، واحدهای تولیدی شهرستان، پیمانکاران و سرمایه گذاران در رزمایش کمک های معیشتی در قالب طرح مواسات و کمک های مومنانه به اقشار کم برخوردار، همچون همیشه شرکت پرشوری خواهند داشت، تا با تهیه بسته‌ های مواد غذایی برای اقشار کم برخوردار با حفظ احترام به آنان کمک کنیم.

 

«ناصر مصباح نژاد» هم گفت: ویروس کرونا نشان داد با وجود امکانات آزمایشگاهی مدرن، چیزی هست که سلامت انسان ها را به چالش بکشد و هیچ قدرتی توانایی مبارزه با آن را ندارد.

 

امام جمعه شهر سی سخت گفت: جامعه ایمانی و کادر پزشکی با خلاقیت، ایثار و از خودگذشتگی به عنوان خط مقدم برای سلامت مردم جانفشانی می کنند.

 

وی با بیان اینکه باید قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان باشیم، ادامه داد: امروز جامعه ما با فرهنگ انفاق آشنایی کامل دارد و در دوران جنگ های سخت، سیل، زلزله و ... با همه توان به یاری هم وطنان شتافتند و این فرهنگ کار جهادی تا همیشه ماندگار است.

 

مصباح نژاد گفت: در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راستای کمک های مومنانه و یاری رساندن به اقشار نیازمند، این ستاد با مشارکت همه دستگاه ها تشکیل می شود و از همه کسانی که دارای تمکن مالی مطلوبی هستند انتظار مشارکت در این طرح خیرخواهانه را داریم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات رزمایش مواسات اقشار نیازمند شهرستان دنا امام جمعه کرونا سی سخت فرماندار سلامت کمک های مومنانه مواسات و کمک شهرستان دنا امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ