Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) گفت: پرسنل ‌این منطقه نظامی از 5 تا 20 درصد حقوقشان را به اختیار و دلخواه‌ برای رزمایش «کمک مومنانه» در اختیار‌مان قرار دادند‌ و بسته‌های معیشتی خریداری و ساماندهی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد سیدمحمد احمدیان‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری رزمایش «مدافعان - یاوران سلامت» منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همه ساله در روز 29 فروردین توانمندی خود را با هدف دلگرمی بیشتر مردم به منصه ظهور می‌رساند اما امسال شرایط تفاوت کرد و دستور داده شد رژه خدمت با شعار «مدافعان وطن ـ یاوران سلامت» صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع) با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری این رزمایش افزود: از چند روز قبل این مسئله را در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور آغاز کردیم و تجهیزات سلامت را به‌کار گرفته‌ایم و همه همکاران بنده در تلاشند تا این خدمت‌رسانی را صورت دهند.

وی عنوان کرد: خدمت‌رسانی ما شامل خودروهایی است که قرار است به اقصی نقاط شهر مشهد مراجعه کرده و معابر و مغازه‌ها را ضدعفونی کنند تا به مردم در حوزه بهداشت و درمان دلگرمی دهند؛ عزیزان پزشک و بهیار و پرستارمان نیز قرار است غربالگری منزل به منزل صورت دهند و این‌ها جزو وظایف ما برای خدمت‌رسانی است و مشاوره پزشکی و ضدعفونی نیز توسط همکاران صورت می‌گیرد.

امیر احمدیان‌پور ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا کمبودی در حوزه تجهیزات به کشور تحمیل شد و منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق نیز درصدد جبران این کمبودها است، نیروهایی به‌صورت خودجوش بلافاصله وارد این عرصه و به‌ویژه تولید ماسک شدند و عنوان کردند اگر پارچه و امکانات اولیه ارائه شود این خدمات ادامه می‌یابد و امروز به‌صورت روزانه 5000 ماسک در منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق تولید می‌شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت سلامت سربازان در این شرایط تصریح کرد: سلامت سربازان نیز بسیار برای ما مهم است و حجم زیادی از این تولیدات در اختیار سربازان قرار می‌گیرد، خانواده‌ها نگران فرزند سرباز‌شان‌ نباشند و کمترین آسیب را در حوزه بیماری اخیر در حوزه سربازان منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق داریم و با حجم کار درمانی و بهداشتی این خاطرجمعی شکل گرفته و بخش عظیمی از جامعه یعنی سربازان در منطقه پدافندهوایی شمال شرق با سلامت کار خود را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند خوب است رزمایش «کمک مومنانه» در کشور رخ دهد، تصریح کرد: ‌به محض این فرمان پرسنل ‌منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع) نیز مقدمات را فراهم کردند تا این اتفاق رخ دهد و از 5 تا 20 درصد حقوق‌شان را به اختیار و دلخواه‌ در اختیار‌مان قرار دادند‌ و بسته‌های معیشتی خریداری و ساماندهی شد و نیازمندان اطراف منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق کشور شناسایی و این اقلام به دست آن‌ها می‌رسد.

امیر احمدیان‌پور تاکید کرد: این خاطر جمعی را به مردم عزیز نیز می‌دهیم در عرصه دفاع از حریم هوایی کشور هیچ مشکلی نداریم و توان رزم نیز با وجود این شرایط افزایش پیدا کرده و وظیفه اصلی خود ‌که پوشش پدافند هوایی کشور است را به نحو احسنت صورت می‌دهیم و با قوت و شدت این وظیفه اصلی را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور